کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در دهه فجر؛

افتتاح یا کلنگ زنی ۱۵۸ طرح عمرانی در بویراحمد با اعتبار 950 میلیارد ریال

13 بهمن 1401 ساعت 13:52

فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: در دهه فجر ۱۵۸ طرح عمرانی و ۱۶ طرح در حوزه فرهنگ و سلامت بهره برداری و یا ساخت آن‌ها آغاز می‌شود.


فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: در دهه فجر ۱۵۸ طرح عمرانی و ۱۶ طرح در حوزه فرهنگ و سلامت بهره برداری و یا ساخت آن‌ها آغاز می‌شود.
به گزارش کبنا، شهرام مهدوی مطلق در رابطه با طرح‌های عمرانی افزود: ۱۲۶ طرح افتتاح و ساخت بیش از ۳۰ طرح آغاز می‌شود.
وی سرجمع اعتبارات این طرح‌ها را ۹۵ میلیارد تومان عنوان کرد و ادامه داد: با افتتاح این طرح ها، برای ۲۵۰ نفر در استان به صورت مستقیم و غیر مستقیم شغل ایجاد می‌شود.
مهدوی مطلق عمده‌ی طرح‌های دهه فجر امسال در حوزه‌های زیرساختی را فناوری اطلاعات و ارتباطات، راه اندازی مراکز جدید ارتباطی، پایداری شرکت برق با جایگزینی کابل به جای سیم، تصفیه‌خانه آب آشامیدنی یاسوج برای افزایش مخازن آب، ایجاد شش زمین چمن مصنوعی و حذف نقاط حادثه خیز از جمله تنگ سریز عنوان کرد.
فرماندار بویراحمد مهمترین طرح های عمرانی در دهه فجر امسال را کلنگ زنی پل تنگ سریز عنوان کرد و گفت: جاده تنگ سریز از جمله نقاط حادثه خیز این شهرستان و در محور یاسوج به اصفهان واقع شده است و روزانه شاهد تصادف های زیادی در این مسیر هستیم.
وی با اشاره به اینکه آنتن دهی در برخی از مناطق شهرستان بویراحمد بسیار ضعیف بود و گلایه مندی شهروندان را در پی داشت افزود: در دهه فجر امسال در حوزه فناوری ارتباطات ۴۰ طرح بهره برداری و یا عملیات ایجاد زیر ساخت برای برقراری ارتباط اینترنتی پر سرعت آغاز می شود.

 


کد مطلب: 457917

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/457917/افتتاح-یا-کلنگ-زنی-۱۵۸-طرح-عمرانی-بویراحمد-اعتبار-950-میلیارد-ریال

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1