کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پویش لبخند مادری؛

طرح حمایت از خانواده‌های دارای سه فرزند در کهگیلویه و بویراحمد اجرا شد

12 بهمن 1401 ساعت 1:45

پویش «لبخند مادری» برای 130 خانواده دارای فرزند سه قلو یا خانواده های دارای سه فرزند و بیشتر در کهگیلویه و بویراحمد اجرایی شد.


پویش ملی «لبخند مادری» برای 130 خانواده دارای فرزند سه قلو یا خانواده های دارای سه فرزند و بیشتر در کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسوولان آغاز شد.
به گزارش کبنا، در آیین آغاز این طرح که با حضور آیت‌الله حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل بهزیستی استان و جمعی از مدیران استانی برگزار شد، شایان نادری_ مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد_ در گفت و گو با خبرنگار کبنا گفت: به همت بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، در قالب پویش لبخند مادری از خانواده‌های دارای فرزند سه قلو یا خانواده های دارای فرزند سوم و بیشتر که در سال 1401 به دنیا آمده‌اند حمایت‌های مالی صورت می‌گیرد.
 نادری اظهار کرد: تاکنون 10 خانواده دارای فرزند سه قلو مراجعه یا شناسایی شده و حمایت های این طرح شامل حال آنها شده است.
نادری گفت: به ازای هر فرزند یک پک لبخند مادری شامل 21 قلم کالا مورد نیاز نوزاد دو ماهه تا دوساله اهدا می شود که ارزش ریالی این پک 5 میلیون تومان و ساخت داخل هستند.
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) کهگیلویه و بویراحمد افزود: اهدای 6 ماه پوشک و همچنین اهدای یک میلیون تومان کارت هدیه به ازای هر فرزند از جمله حمایت هایی است که از این خانواده ها می‌شود.

نادری بیان کرد: حمایت از خانواده های دارای فرزند سوم به بعد شامل اهدای پک لبخند مادری به ارزش 5 میلیون تومان است.
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان با بیان اینکه «این طرح سال آینده نیز اجرا می شود» اظهار کرد: 130 خانواده دارای فرزند سه قلو یا دارای فرزند سوم به بعد تاکنون برای شرکت در این طرح مراجعه کرده اند.




کد مطلب: 457850

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/457850/طرح-حمایت-خانواده-های-دارای-سه-فرزند-کهگیلویه-بویراحمد-اجرا

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1