تاریخ انتشار
شنبه ۸ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۰۲
کد مطلب : ۴۵۷۶۵۶
در بازدید از ساختمان اداری دامپزشکی کهگیلویه مطرح شد؛

تأکید مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری بر بهسازی ساختمان دامپزشکی شهرستان کهگیلویه

۲
تأکید مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری بر بهسازی ساختمان دامپزشکی شهرستان کهگیلویه
کبنا ؛مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری از ساختمان های اداری دامپرشکی کهگیلویه و لنده بازدید و بر لزوم تجهیز و بهسازی ساختمان دامپزشکی کهگیلویه در کمترین زمان ممکن تأکید کرد.
به گزارش کبنا، مدیران کل پدافند غیرعامل و دامپزشکی کهگیلویه و بویراحمد در سفر یکروزه خود به شهرستان های کهگیلویه و لنده از ساختمان های اداری این دو اداره بازدید کردند.
این بازدید که بواسطه  فرسوده بودن ساختمان اداری دامپزشکی کهگیلویه  گرفت به مسائلی همچون تنوع فعالیت های دامپزشکی، پایین بودن اعتبارات جاری و تملک دارایی های سرمایه ای، کمبود نیرو و خودرو و ... نیز پرداخته شد.
مدیر کل دامپزشکی استان در حاشیه این بازدیدها گفت: خدمات و فعالیت‌های دامپزشکی برای بهره‌برداران این حوزه با تأمین سلامت دام، تضمین اقتصاد پویا و پایدار را در پی دارد و سلامت دامداران و مصرف‌کنندگان انواع فرآورده‌های خام دامی را به ارمغان می‌آورد.
وی با اشاره به درگیری و ابتلا شدن اکثریت همکاران به بیماری تب مالت گفت: سد دفاعی و خط مقدم مقابله و مبارزه با بیماری‌های مشترک بین انسان و دام مجموعۀ کارکنان دامپزشکی هستند چراکه خود را در معرض بیماری‌های مشترک بین انسان و حیوان می‌بینند اما با از خود گذشتگی و ایثار، حافظ سلامت و بهداشت عمومی جامعه هستند.
رجائی فر خواستار همکاری بیشتر مسئولین استانی و شهرستانی با مجموعه در خصوص  تخصیص اعتبارات لازم در کمیته برنامه ریزی شهرستان ها شد.
تأکید مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری بر بهسازی ساختمان دامپزشکی شهرستان کهگیلویه
سید رضا غلامی، مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کهگیلویه وبویراحمد نیز با تقدیر و تشکر از تلاش کارکنان دامپزشکی گفت: تنوع و گستردگی فعالیت‌های دامپزشکی با امکانات، تجهیزات و ساختمان اداری  موجود، خود گواه فعالیت و تلاش تاثیر گذار مجموعه گمنام دامپزشکی در این حوزه است و تلاش خواهیم کرد ضمن هماهنگی با سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اعتبار خوبی به‌منظور تجهیز و بهسازی ساختمان اداری دامپزشکی شهرستان های کهگیلویه، باشت و بویراحمد پیش بینی نمائیم.
ساختمان اداری شهرستان های کهگیلویه، باشت و بویراحمد دارای قدمتی بیش از 40 ساله بوده که با توجه به فرسوده و مستعمل شدن آنها نیازمند توجه بیشتر مسئولین استانی و شهرستانی به این موضوع بوده که خدایی ناکرده شاهد اتفاقات تلخ در حوادث غیرمترقیه در این زمینه نباشیم.

 
نام شما

آدرس ايميل شما

پایان دلار توافقی

پایان دلار توافقی

نرخ توافقی دلار از بازار ارز ایران حذف شد و سرانجام بانک مرکزی قیمت‌های بازار آزاد را ...
اعتراض چندباره نمایندگان مجلس به شرایط اسفناک اقتصادی مردم و ناتوانی دولت

اعتراض چندباره نمایندگان مجلس به شرایط اسفناک اقتصادی مردم و ناتوانی دولت

چند تن از نمایندگان مجلس برای چندمین با در جلسه علنی در نطق‌های میان دستور و تذکرات کتبی ...
«فضای باز» ضرغامی

«فضای باز» ضرغامی

 نامش عزت‌الله است و کنيه‌اش ضرغامي، اهل نازي‌آباد است و گاه‌‌گاه درکنار ناصر ايماني ...
1