تاریخ انتشار
شنبه ۸ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۱۰
کد مطلب : ۴۵۷۶۴۴
رئیس اورژانس 115 کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

21 ساعت تلاش اورژانس، هلال احمر، راهداری برای نجات جان مادر باردار و زن 60 ساله رودریشی

۰
21 ساعت تلاش اورژانس، هلال احمر، راهداری برای نجات جان مادر باردار و زن 60 ساله رودریشی
کبنا ؛
تلاش ۲۱ساعته نیروهای امدادی از جمله تیم هایی از اورژانس استان، راهداری و هلال احمر برای نجات جان مادر باردار و خانمی ۶۰ ساله در رودریش با پرواز هلی کوپتر اورژانس به ثمر نشست.
به گزارش کبنا، رئیس اورژانس استان از عملیات امدادرسانی به مادر باردار و خانمی ۶۰ساله در رودریش خبر داد.
جهانبخش وحدت نژاد رئیس اورژانس استان کهگیلویه و بویراحمد در تشریح این خبر گفت: با هماهنگی مدیر کل مدیریت بحران استانداری، ریاست دانشگاه علوم پزشکی، اورژانس استان، مدیرکل هلال احمر استان و مدیرکل راهداری استان عملیات نجات جان مادر باردار در منطقه رودریش از ساعت ۱۵ روز ششم بهمن ماه سال جاری شروع شد.
وی بیان کرد: به علت صعب‌العبوری و برفگیر بودن منطقه و عدم امکان پرواز بالگرد به علت وضعیت جوی یک تیم از هلال احمر استان به همراه نیروهای درمانی اورژانس و ماشین های برف روب راهداری، عملیات امداد از عصر روز ششم بهمن تا پاسی از شب ادامه داشت که با وجود تلاش زیاد همه تیم های امدادی به علت برفگیر بودن و برودت هوا عملیات امداد رسانی تا صبح امروز ادامه داشت.

با توجه به شروع دردهای زایمانی و غیرطبیعی بودن موقعیت جنین در شکم مادر و احتمال هر اتفاق غیرمنتظره و ناگوار بصورت تلفنی مشاوره اورژانسی با متخصص زنان انجام شد و دستورات و اقدامات پیشنهادی متخصص زنان جهت حفظ جان مادر و جنین از طریق بهورز خانه بهداشت رودریش اجرا شد.
وحدت نژاد ادامه داد: به محض اینکه شرایط جوی برای پرواز بالگرد اورژانس مناسب شد،با هماهنگی های لازم بالگرد اورژانس برای نجات جان مادر باردار به پرواز درآمده و پس از انجام اقدامات درمانی بیمار را به بیمارستان امام سجاد ع یاسوج منتقل کرد.
رئیس اورژانس استان همچنین گفت : همزمان با این ماموریت یک بیمار سالمند ۶۰ ساله در رودریش توسط بالگرد اورژانس برای درمان به درمانگاه دیشموک منتقل شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

پایان دلار توافقی

پایان دلار توافقی

نرخ توافقی دلار از بازار ارز ایران حذف شد و سرانجام بانک مرکزی قیمت‌های بازار آزاد را ...
اعتراض چندباره نمایندگان مجلس به شرایط اسفناک اقتصادی مردم و ناتوانی دولت

اعتراض چندباره نمایندگان مجلس به شرایط اسفناک اقتصادی مردم و ناتوانی دولت

چند تن از نمایندگان مجلس برای چندمین با در جلسه علنی در نطق‌های میان دستور و تذکرات کتبی ...
«فضای باز» ضرغامی

«فضای باز» ضرغامی

 نامش عزت‌الله است و کنيه‌اش ضرغامي، اهل نازي‌آباد است و گاه‌‌گاه درکنار ناصر ايماني ...
1