تاریخ انتشار
شنبه ۸ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۰۰:۰۷
کد مطلب : ۴۵۷۶۴۰

تصاویر انفجار در بخش آی‌سی‌یو ‌بیمارستان امام سجاد یاسوج (+ تصاویر)

۵
۰
تصاویر انفجار در بخش آی‌سی‌یو ‌بیمارستان امام سجاد یاسوج (+ تصاویر)
کبنا ؛‌مدیر داخلی بیمارستان امام سجاد یاسوج از انفجار در بخش آی‌سی‌یو ‌بیمارستان امام سجاد یاسوج خبر داد و گفت: در این حادثه ‌یک نفر کشته و‌ ۸ نفر ‌مصدوم شدند.
شهرام پادیز درباره جزئیات این حادثه اظهار داشت: انفجار کپسول آتش‌نشانی در سالن انتظار بخش آی‌سی‌یو در بیمارستان امام سجاد یاسوج منجر به مرگ یک همراه (آقا) بیمار 37 ساله شد.
وی با بیان اینکه 8 نفر دیگر (دو خانم و شش آقا)  در این انفجار ‌که در سالن انتظار این بخش بودند نیز مصدوم ‌شدند که هم‌اکنون تحت درمان قرار دارند، افزود: علت این انفجار از سوی کارشناسان بیمارستان در دست بررسی است.
‌مدیر داخلی بیمارستان امام سجاد یاسوج در پاسخ به این سوال که «آیا تاریخ انقضای این کپسول آتش نشانی تا سال 1402 بوده است»، تصریح کرد: دلیل انفجار آن مشخص نیست و باید به طور دقیق بررسی شود، باید برای بررسی این اتفاق دوربین‌ها به‌طور دقیق بررسی شوند و بعد اظهارنظر قطعی کرد.
مصدومان انفجار ترخیص شدند
محمد غلام‌نژاد_ رئیس دانشگاه علوم پز‌شکی یاسوج_ نیز با حضور در بیمارستان امام سجاد یاسوج درباره ‌جزئیات این حادثه گفت: ساعت 16 عصر امروز ‌یک کپسول آتش‌نشانی جلوی درب بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ منفجر شد که ‌در پی این انفجار جوان 37 ساله همراه بیمار کشته و 8 نفر دیگر ‌مصدوم شدند.
وی با بیان اینکه مصدومیت این افراد سطحی بود که پس از اقدامات درمانی ‌ترخیص شدند، افزود: علت انفجار به شکل دقیق هنوز مشخص نیست.‌
عیادت معاون استاندار از مصدومان
سید‌جواد هاشمی‌مهر_ معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد_ نیز با حضور در بیمارستان ضمن بازدید از محل این انفجار، از مصدومان این حادثه نیز عیادت کرد. از مصدومان این حادثه بازدید کرد.
وی در این بازدید از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی خواست فورا علت حادثه با بررسی دوربین‌های محل حادثه اعلام کنند ‌و نسبت به ‌امکانات ایمنی حساسیت بیشتری داشته باشند.













نام شما

آدرس ايميل شما

United States
حالا همه رفتن امام سجاد یک ماه بود وسایل گرمایشی نبود هیتر استفاده میکردن حالا پادیز میخادخوش بابا مدیریت شما و طهماسبی فاجعه درست کرده چ رویی دارین شما ک حرف میزنیم
Iran, Islamic Republic of
واقعا حرفی برای گفتن ندارن
آخه چرا
همراه بیماری که نگران بیمارش هست ناگهانی در اوج ناراحتی آهنگرانی پر می‌کشه پهنه را شوکه می‌کنه
خدا ازتون نگذره مدیران بی مدیریت وبی مسئولیت وناتوان آیا فکر کرده آید که فردای قیامت چه جوابی دارین
بیمارستان
Iran, Islamic Republic of
چه توجیهی دارید؟ پریز که سر جای خودش نیست ، زیر سر بیمار نه پشتی هست و نه زیر سری پنجره هم ماست مالی شده، در ضمن بار اولشون هم نیست همین دو هفته پیش آمبولانس جان یک تکنسین رو گرفت.
هم استانی
Iran, Islamic Republic of
درود بر جناب هاشمی مدیر مردمی و پای کار
الناز
Iran, Islamic Republic of
دلیل انفجار اینه که نخبه ها خونه نشین شدن بچه های پارتی دار با رانت و سهمیه کرونا و سهمیه جانبازی رفتن سرکار و شدن مسول بهداشت حرفه ای .
پایان دلار توافقی

پایان دلار توافقی

نرخ توافقی دلار از بازار ارز ایران حذف شد و سرانجام بانک مرکزی قیمت‌های بازار آزاد را ...
اعتراض چندباره نمایندگان مجلس به شرایط اسفناک اقتصادی مردم و ناتوانی دولت

اعتراض چندباره نمایندگان مجلس به شرایط اسفناک اقتصادی مردم و ناتوانی دولت

چند تن از نمایندگان مجلس برای چندمین با در جلسه علنی در نطق‌های میان دستور و تذکرات کتبی ...
«فضای باز» ضرغامی

«فضای باز» ضرغامی

 نامش عزت‌الله است و کنيه‌اش ضرغامي، اهل نازي‌آباد است و گاه‌‌گاه درکنار ناصر ايماني ...
1