تاریخ انتشار
جمعه ۷ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۳۵
کد مطلب : ۴۵۷۶۳۵
در خطبه های نمازجمعه ۷ بهمن ۱۴۰۱ کبگیان مطرح شد

سید فرج الله پژمان: اگر عشایر ذخائر انقلابند، پس چرا مسئولان به آن عمل نمی کنند، ایران خودرو خون ملت را خورده اکنون دارد آنها را می بلعد.

دولت و مجلس سریعاََ به مسئله ظلم بی رحمانه ایران خودرو ورود کند
۸
۸
سید فرج الله پژمان: اگر عشایر ذخائر انقلابند، پس چرا مسئولان به آن عمل نمی کنند، ایران خودرو خون ملت را خورده اکنون دارد آنها را می بلعد.
کبنا ؛به گزارش "کِبنا" از چیتاب حجت الاسلام سید فرج الله پژمان در خطبه های نمازعبادی سیاسی ۷بهمن ۱۴۰۱ با توصیه به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناه با اشاره به ناسپاسی بندگان در خیانت عدالت تقسیم نعمت ارجاعی از طرف خداوند به آنان در قبال همنوع گفت: ناسپاسی نعمت باعث قطع رزق میشود.
وی با اشاره به بدعت در تشریع سنتهای غیرحسنه بین مردم هم گفت: کسانیکه به هر نحوی مانع خداپرستی بندگان بشوند ویا با شهادت دروغ آبروی بنده ای را ببرند در رسته ظالمترین بندگانند و بدتر از همه آنانکه با بانشر کتب جعلی و دروغ علیه کتاب الله دنیایی را گمراه و منحرف کنند قیامت به کیفر سختی مبتلا میشوند.
امام جمعه کبگیان در ادامه خطبه ها ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ۱۲بهمن سالروز بازگشت امام راحل به وطن گفت: حلاوت این سالروز تاریخی امسال مصادف با ایام رجب المرجب ولادت امام جواد علیه السلام هست.
وی با اذعان به اینکه انقلاب اسلامی یک حادثه تاریخی جهت بیداری جهانیان از یوغ استعمار و استبداد ستیزی است افزود: وقتی انقلاب اسلامی در سایه یکپارچگی واحد عمومی باندای آزادیخواهی دست استکبار استعمار را از چپاول اموال و منابع ملی قطع کرد ملتهای دیگر هم به این فکر افتادند تا با الگوبرداری از نَفسِ انقلاب ایران این راه را پیش گرفته و خود را از یوغ بردگی و وابستگی به مستکبرین نجات دهند.
این خطیب جمعه با اشاره به نگرانی دشمن از پیشرفت جمهوری اسلامی در زمینه های بین المللی خاطرنشان کرد: دشمن بعداز نومیدی در زمینه های متعدد هجمه به انقلاب تمام تمرکزش را معطوف به زیر سوال بردن دستاوردها، و بن بست نمائی خدمات نظام بکار گرفته که باید مراقب این مکر پلید آنان بود.
سید فرج الله پژمان خطاب به کسانیکه پیشرفت جمهوری اسلامی را در قیاس با دول غربی زیر سوال می برند گفت: برخی که با دیدن پیشرفت مادی و مادیات کشورهای غربی ومستعمره شان را می بینند بدانند که؛ اولا غالب کشورهای خارجی موانعی همچون تحاریم اقتصادی، توطئه، جنگ و...نداشتند که این خیلی بر گرده نظام و ملت فشار آورده است. پژمان افزود: ثانیاََ همین کشورهای غربی با جنگ و بنام توسعه در به تاراج بردن اموال و منابع عمومی ملتها و تزریق مستعمرگی بار خود را بسته و در آخر با فروش تسلیحات کشتار جمعی و مواد مخدر با انحراف اذهانشان آنان را در مقابل هم قرار داده و از این تجارت پرسود منفعت هنگفتی به جیب میزنند.
امام جمعه چیتاب در بخش دیگری از خطبه های نمازجمعه با اعتراض به خدمات دهی شرکت ایران خودرو به مردم خطاب به مسئولان کلان دولتی گفت: در وضعیت فعلی اقتصادی کاری که ایران خودرو با ملت ایران می کند کمتر از هجمه های کمرشکن اقتصادی خارجی با ملت نیست.
وی اقدام ناجوانمردانه این شرکت در قالب کردن محصولاتش به مردم را چپاول دارائی ناچیز مردم برشمرد و گفت: ایران خودرو بامجبور کردن مردم جهت خرید محصولات ناچیزش دودستی از جیب ملت غارت و خون مردم را می مکد و دولت و مجلس انقلابی باید جلوی این غارت نابرابر را بگیرد.
وی افزود: این شرکت قبلا چپاول می کرد و گردن دلالان می انداخت ولی الان مانند اژدهای سیری ناپذیر و رها شدهای علناََ دارد می بلعد.
امام جمعه چیتاب در پایان با اشاره به مسئله آب شرب روستاهای دلی بجک ساران از توابع کبگیان ضمن تشکر از زحمات و پیگیریهای متعدد بخشدار کبگیان، خطاب به مدیران کل آبفا و امور عشایر گفت: اگر جمله عشایر ذخایر انقلابند نزد مسئولان شعار نیست پس چرا یکبار به روستای دلی بجک ساران سری نمی زنید و ببینید مشکلشان چیست.
وی مسئلهِ حادِّ مشکل آب شرب این دو روستا را رها شده برشمرد و گفت: امام جمعه و بخشدار تاکی بروند، قول بدهند و میانجیگری کنند و مسئولان امر حاضر نشوند.
لازم به ذکر است سخنران بین اصلاتین خطبه ها حجت الاسلام عبودی مسئول دفتر شورای سیاستگزاری ائمه جمعه در استان ضمن تشکر از زحمات امام جمعه در زمینه های متعدد حضور مردم و مسئولان در نمازجمعه چیتاب را بسیار عالی توصیف کرد و گفت: مردمی که ۸۶ شهید تقدیم این انقلاب کردند قطعاََ خط مقدم برنامه های فرهنگی پاسداشت ارزشهای اسلامی، و انقلاب همچون نمازجمعه در استان و کشورند و انشالله بزودی مصلی بزرگ چیتاب تکمیل و تحویل این مردم ولائی خواهد شد.
همچنین در پایان نماز عبادی سیاسی جمعه نمازگزاران در واکنش به هتاکی نشریه سوئیسی به کلام الله مجید و تحریم مجدد سپاه پاسداران از طرف آمریکا با شعارهای ضد استکباری و استعماری این اقدام آنان را محکوم کردند.


٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭٭
خبرنگار: اسماعیل رسامـ
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
درود بر رسام
Iran, Islamic Republic of
واقعا عالی بود
احسنت بر امام جمعه
بخشدار محترم
وروابط عمومی بخشداری
کُـرِ لُر
Iran, Islamic Republic of
درود بر کسیکه حرف حق را میزند
احسنت بر حاج اقا پژمان
صداحسنت بر جناب رسام روابط عمومی بخشداری با این قلم زدن باجرات و حقیقت گویشان.
نرمو پر برف
Iran, Islamic Republic of
انصافا خبر ای هفته را خواندم
لذت بردم
درود بر امام جمعه و ماشالله به آقای رسام با این خبر زدن منصفانه و داغشان
دلی بجک
Iran, Islamic Republic of
اقای امام جمعه از شما بزرگوار تشکر می کنیم که بعداز چهل و چهار سال یکی مثل جنابعالی به فکر ما بوده
از جناب مهندس رسام چشم بینا و زبان گویای بخش در بخشداری کبگیان و آقای بخشدار محترم هم بسیار سپاسگزاریم
مهدی ساران
Iran, Islamic Republic of
حاج اقا ممنون خدا حفظت کنه انسان دلسوز و بی تکبر
وهمچنین آقایان محسنی بخشدار زحمتکش،و رسام روابط عمومی قدرتمند بخشداری و جناب سروان امیری فرمانده شجاع پاسگاه چنار
رفیعی
Iran, Islamic Republic of
ضمن تشکر از زحمات بی شائبه امام جمعه محترم و بخشدار دلسوز، اما ای کاش بخش کبگیان چهارتا مسئول مانند اسماعیل رسام در رأسِ ادارات خود داشت.
فلاحی
Iran, Islamic Republic of
درود بر رسام که به زیبایی تمام خطبه های نمازجمعه بخش کبگیان را گزارش ومکتوب اعلام میکند
پایان دلار توافقی

پایان دلار توافقی

نرخ توافقی دلار از بازار ارز ایران حذف شد و سرانجام بانک مرکزی قیمت‌های بازار آزاد را ...
اعتراض چندباره نمایندگان مجلس به شرایط اسفناک اقتصادی مردم و ناتوانی دولت

اعتراض چندباره نمایندگان مجلس به شرایط اسفناک اقتصادی مردم و ناتوانی دولت

چند تن از نمایندگان مجلس برای چندمین با در جلسه علنی در نطق‌های میان دستور و تذکرات کتبی ...
«فضای باز» ضرغامی

«فضای باز» ضرغامی

 نامش عزت‌الله است و کنيه‌اش ضرغامي، اهل نازي‌آباد است و گاه‌‌گاه درکنار ناصر ايماني ...
1