کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رئیس بیمارستان توضیح داد؛

جزئیات جدید حادثه انفجار کپسول آتش نشانی در بیمارستان امام سجاد (ع) / مصدومیت 8 نفر و فوت یک نفر / فضای مجازی از اظهارنظر غیرکارشناسی پرهیز کنند

7 بهمن 1401 ساعت 19:45

رئیس بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج در خصوص حادثه انفجار کپسول آتش‌نشانی در این بیمارستان توضیحات جدیدی ارائه کرد.


رئیس بیمارستان امام سجاد (ع) یاسوج در خصوص حادثه انفجار کپسول آتش‌نشانی در این بیمارستان توضیحات جدیدی ارائه کرد.
به گزارش کبنا از یاسوج، طهماسبی امروز (7 بهمن 1401) در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار کبنانیوز ضمن رد برخی شایعات در فضای مجازی اظهار داشت: در این حادثه 9 نفر مصدوم شدند که حال یکی از این افراد وخیم شده و متأسفانه فوت کرد، سایر مصدومین حال عمومی خوبی دارند.
وی در ادامه به جزئیات این حادثه اشاره کرده و گفت: چهل روز پیش ایمنی این کپسول توسط سازمان آتش‌نشانی بطور کامل تأیید شده و مستندات آن موجود است.
وی با بیان اینکه «این کپسول در حالی که در دیوار نصب بوده منفجر شده است» گفت: فعلا نمی توان اظهارنظر قطعی کرد و باید بطور دقیق علت این حادثه توسط کارشناسان بررسی شود و پس از آن اخبار بطور دقیق و شفاف برای افکار عمومی و مردم عزیز تشریح خواهیم کرد.
رئیس بیمارستان امام سجاد یاسوج در پایان از همه خواست از هرگونه اظهارنظر غیرکارشناسی و بدون سند در فضای مجازی پرهیز کنند.
به گزارش کبنا و به گفته محمد غلامنژاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، کپسول آتش نشانی در سالن انتظار جلوی درب آی سی یو بود، نه در بخش آی سی یو، به همین دلیل همراهان بیماران آسیب دیدند.


کد مطلب: 457634

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/457634/جزئیات-جدید-حادثه-انفجار-کپسول-آتش-نشانی-بیمارستان-امام-سجاد-ع-مصدومیت-8-نفر-فوت-یک-فضای-مجازی-اظهارنظر-غیرکارشناسی-پرهیز-کنند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1