کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رئیس هیأت پزشکی ورزشی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

۱۸ باشگاه ورزشی متخلف در کهگیلویه و بویراحمد

6 بهمن 1401 ساعت 1:29

رئیس هیأت پزشکی ورزشی کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۸ باشگاه ورزشی متخلف در استان اخطار دریافت کرده‌اند.


رئیس هیأت پزشکی ورزشی کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۸ باشگاه ورزشی متخلف در استان اخطار دریافت کرده‌اند.
اسحاق غلام پور روز چهارشنبه (5 بهمن ماه 1401) در گفت و گو با ایرنا افزود: این باشگاه‌های ورزشی به دلیل عرضه مکمل‌های بدنسازی، استفاده از افراد غیرمتخصص برای آموزش و سایر موارد از سوی کارشناسان متخلف شناخته شدند.
وی با بیان اینکه امسال ۳۴۲ مورد نظارت بر باشگاه‌های ورزشی استان از سوی کارشناسان انجام شده است تأکید کرد: با متخلفان فعال در باشگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد برابر قانون برخورد می‌شود.
غلام پور ابراز کرد: امسال شمار ورزشکاران سازمان یافته فعال در استان نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیر یافته است.
وی با اشاره به اینکه هیأت پزشکی ورزشی به ۵۰ هیأت در کهگیلویه و بویراحمد خدمات‌رسانی می‌کند افزود: امسال تاکنون ۳۱ هزار کارت به صورت الکترونیک برای ورزشکاران استان صادر شده در حالی که پارسال ۱۹ هزار کارت صادر شده بود.
وی بیان کرد: امسال حدود ۱۰۰ ورزشکار مصدوم استان از خدمات کمک هزینه جراحی و درمانی بهره‌مند شدند.
رئیس هیأت پزشکی ورزشی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه هفت نفر از ورزشکاران استان برای انجام جراحی‌های تخصصی به تهران اعزام شدند عنوان کرد: برای جراحی هر کدام از ورزشکاران اعزامی کهگیلویه و بویراحمد در تهران دست کم ۶۰ میلیون تومان هزینه شده است.
وی عنوان کرد: همچنین ۶۳ میلیون تومان به خانواده یکی از ورزشکاران استان که جان خود را از دست داده بود پرداخت کردند.
رئیس هیأت پزشکی ورزشی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: به ورزشکارانی که حین ورزش نقص عضو شوند ۴۵ میلیون تومان پرداخت می‌شود.
غلام پور همچنین از برگزاری ۹ دوره آموزشی و ورزشی با شرکت ۲۰۰ نفر از ابتدای سال جاری تاکنون در استان خبر داد.


کد مطلب: 457564

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/457564/۱۸-باشگاه-ورزشی-متخلف-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1