کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد مطرح شد

امام جمعه یاسوج: مدیران با قرآن انس داشته باشند

6 بهمن 1401 ساعت 0:45

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه شهر یاسوج گفت: تبیین دستاورد‌های انقلاب نباید تنها محدود به پیشرفت‌های مادی باشد بلکه مسائل معنوی هم برای مردم بیان شود.


نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه شهر یاسوج گفت: تبیین دستاورد‌های انقلاب نباید تنها محدود به پیشرفت‌های مادی باشد بلکه مسائل معنوی هم برای مردم بیان شود.
به گزارش کبنا، آیت الله سید نصیر حسینی روز چهارشنبه ( 5 بهمن ماه 1401) در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار کرد: مبلغین، روحانیون و مسئولان نظام باید از ارزش‌های الهی و دینی دفاع کنند.
وی افزود: چنانچه رژیم پهلوی راه پیدا می‌کرد اثری از ارزش‌های الهی و دین باقی نمی‌گذاشت.
نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: مسئول نظام جمهوری اسلامی مسئولیتی چند جانبه دارد و باید به مسائل دینی هم توجه داشته باشد.
آیت الله حسینی عنوان کرد: مدیران با قرآن انس داشته باشند و در بحث تقید شاخص عمل کنند.
امام جمعه یاسوج
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز بر اطلاع‌رسانی اقدامات یکساله دولت سیزدهم در دهه فجر تأکید کرد و افزود: مدیران اقدامات یکساله دولت سیزدهم را از طریق رسانه‌ها به اطلاع مردم برسانند.
سید جواد هاشمی‌مهر دهه فجر را فرصت ارزشمندی برای جهاد تبیین دانست و ابراز کرد: ۲۴ کمیته برای اجرا و نظارت بر برنامه‌های دهه فجر در استان تشکیل شده است.
وی تصریح کرد: علاوه بر برنامه‌های غبارروبی گلزار شهدا، آذین‌بندی و فضاسازی شهری و کاروان شادی چکاوک با همکاری حوزه فرهنگی بسیج سپاه فتح در همه مناطق استان برنامه اجرا می‌کنند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: مدیران شهرستانی پروازی نباشند و اگر اداره‌ای در شهرستان‌های جدید التأسیس دایر نشده باشد مدیر مربوطه اقدام کند.
وی از برپایی میز خدمت در همه مصلا‌های استان در تاریخ ۱۴ بهمن‌ماه خبر داد و گفت: برای اولین بار کنگره استانی زنان تأثیرگذار کهگیلویه و بویراحمد در دهه فجر برگزار می‌شود.
هاشمی‌مهر از برپایی نمایشگاه بزرگ کتاب استان کهگیلویه و بویراحمد پس از چهار سال تأخیر خبر داد و افرود: در مجموع برنامه‌های خوبی در دهه فجر پیش‌بینی شده است.


کد مطلب: 457561

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/457561/امام-جمعه-یاسوج-مدیران-قرآن-انس-داشته-باشند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1