تاریخ انتشار
چهارشنبه ۵ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۴۰
کد مطلب : ۴۵۷۵۶۰
معاون اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد:

برنامه های دهه فجر با محوریت دانش آموزان اجرا شود / 15 مدرسه تخریبی در لوداب وجود دارد

۰
برنامه های دهه فجر با محوریت دانش آموزان اجرا شود / 15 مدرسه تخریبی در لوداب وجود دارد
کبنا ؛
معاون پژوهش برنامه ریزی و منابع اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدیران مدارس افسران جهاد تبیین و تعلیم وتربیت هستند.
به گزارش کبنا، ایمان سبحان نژاد در نشست صمیمی با مدیران مقاطع مختلف تحصیلی در لوداب با تسلیت شهادت امام هادی (ع) گفت: مدیران مدارس نقش مهمی در پویایی و بالندگی تعلیم وتربیت دارند.
وی با بیان اینکه آموزش زیربنای توسعه و تحول در جامعه است گفت: مدیران مدارس و معلمان رسالت عظیمی در تربیت نیروی انسانی متخصص، متعهد، مسؤلیت پذیر، خلاق و کارآمد برای آینده نظام اسلامی دارند که باید با استفاده از همه ظرفیتها برای آموزش مطلوب دانش آموزان بهره گیرند.
وی رویکرد آموزش وپرورش در دولت سیزدهم را بر مبنای ستد تحول بنیادین عنوان کرد و گفت: تربیت شش ساحتی دانش آموزان و شناسایی استعدادها و خلاقيتهای دانش آموزان در مدارس مورد تاکید جدی آموزش وپرورش است.
معاون پژوهش برنامه ریزی و منابع اداره کل آموزش وپرورش استان، بر نظارت مدیرانی بر کار معلمان و کلاس درس تاکید کرد و گفت: متولیان اصلی تعلیم تربیت مدیران و معلمان اند که در مدرسه حضور دارند.

وی گفت: منطقه لوداب استعدادهای فراوانی دارند که با توجه به پراکندگی روستاها و مدارس نیازمند کار جهادی و انقلابي برای شکوفایی استعدادهای دانش آموزان است.
سبحان نژاد، مدیران مدارس را فرماندهان تعلیم و تربیت دانست و خطاب به مدیران مدارس گفت: با اخلاص و انگیزه الهی و با ارتباط موثر با دانش آموزان اولیا آنان‌ بستر را برای تعالی و پیشرفت دانش آموزان بیش از پیش فراهم آورید.
وی بر برنامه ریزی برای ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: برنامه های دهه مبارک فجر با محوریت دانش آموزان اجرا شود تا اثرات بیشتری داشته باشد.
مدیر آموزش وپرورش منطقه لوداب نیز در این جلسه گفت: ۲۳۴۰ دانش آموز در ۱۴۷ مدرسه مشغول تحصیل هستند که ۳۸۲ نفر کار آموزش آنها را بر عهده دارند.
سید سعادت پوردانش به مشکلات آموزش وپرورش منطقه لوداب اشاره‌ کرد و گفت: ۱۵ مدرسه در لوداب فرسوده و نیازمند تخریب و بازسازی هستند و ۱۸ آموزشگاه نیاز به سرویس بهداشتی دارند.
وی تعداد مدارس کانکسی در لوداب را ۳۴ مورد عنوان کرد و گفت: در زمینه تجهیز مدارس و خوابگاههای شبانه روزی نیازمند همکاری اداره کل و خیرین هستیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

(تصاویر) شلوارهای زنانه در بازار تهران جنجالی شد

(تصاویر) شلوارهای زنانه در بازار تهران جنجالی شد

پلیس تهران به تازگی شلوار‌های مبتذل و مستهجنی کشف کرده است که البته برخی از فروشندگان ...
نرخ تورم بالای ۴۰ درصد باقی می‌ماند

نرخ تورم بالای ۴۰ درصد باقی می‌ماند

مرکز پژوهش‌های مجلس در خصوص لایحه بودجه ۱۴۰۲پیش بینی کرده است که با فرض تداوم وضعیت موجود،...
تذکرات مهم محسن رنانی: هیچ‌چیز در کشور سر جایش نیست

تذکرات مهم محسن رنانی: هیچ‌چیز در کشور سر جایش نیست

محسن رنانی عضو هیئت علمی گروه اقتصاد دانشگاه اصفهان، در پاسخی به درخواست مرکز پژوهش‌های ...
1