کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

اعلام نرخ بیکاری ۷.۶ درصد کهگیلویه و بویراحمد در پاییز/ ۱۳ هزار شغل در دولت سیزدهم ایجاد شد

5 بهمن 1401 ساعت 21:01

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در دولت سیزدهم بیش از ۱۳ هزار شغل ایجاد شد اما مشاغل ایجاد شده در سامانه رصد به ثبت نرسیدند.


استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در دولت سیزدهم بیش از ۱۳ هزار شغل ایجاد شد اما مشاغل ایجاد شده در سامانه رصد به ثبت نرسیدند.
به گزارش کبنا، علی شهابی‌نسب در نشست شورای اداری کهگیلویه و بویراحمد در خصوص آخرین نرخ بیکاری استان گفت: نرخ بیکاری استان در پاییز امسال ۷.۶ درصد بود که کاهش چشم‌گیری نسبت به تابستان داشتیم اما بازهم آمار بیکاری بالا است.

 رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص شاخص نرخ تورم گفت: نرخ تورم دی ماه در کشور ۴۶.۴ درصد بود و نرخ تورم استان ۴۸.۶ درصد است، کهگیلویه و بویراحمد به لحاظ تورم رتبه شانزدهم را در اختیار دارد.
در ادامه استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دستگاه‌ها آمار اشتغال را در سامانه رصد ثبت کنند عنوان کرد: بیش از ۱۳ شغل در دولت سیزدهم ایجاد شده اما عدم ثبت آمار و اطلاعات اشتغال ایجاد شده در سامانه رصد طی دو روز اخیر موجب شده که رتبه استان کاهش یابد.
سید علی احمدزاده عنوان کرد: مدیران نسبت به اشتغال ایجاد اشتغال شده و ثبت آن در سامانه رصد جدی باشند و بی‌تفاوت از این موضوع مهم عبور نکنند.


کد مطلب: 457555

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/457555/اعلام-نرخ-بیکاری-۷-۶-درصد-کهگیلویه-بویراحمد-پاییز-۱۳-هزار-شغل-دولت-سیزدهم-ایجاد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1