کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

کهگیلویه و بویراحمد نباید مدیر پروازی داشته باشد

5 بهمن 1401 ساعت 19:01

 استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی در استان با شکوه تر از هرسال برگزار شود.


 استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: برنامه های دهه فجر انقلاب اسلامی در استان با شکوه تر از هرسال برگزار شود.
به گزارش کبنا، سید علی احمدزاده با حضور آیت‌الله سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه یاسوج روز چهارشنبه پنجم بهمن ماه ۱۴۰۱ در نشست شورای اداری با تسلیت شهادت امام هادی(ع) با بیان اینکه دهه فجر امسال به صورت ویژه و باشکوه‌تر از گذشته برگزار شود، افزود: دشمن هجمه‌های زیادی علیه انقلاب اسلامی تدارک دیده و با راه‌اندازی جنگ شناختی به دنبال گمراه کردن جوانان و ایجاد اغتشاش بود که برخی از حوادث کنونی به دلیل غفلت‌های ما صورت گرفت.
وی اظهار کرد: دهه فجر فرصت مناسبی برای تبیین اندیشه امام (ره) و دیدگاه‌های مقام معظم رهبری است و این مهم به عنوان یک ضرورت مورد توجه همه دستگاه‌های اجرایی از جمله فرهنگی باشد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه، بیان شود که قبل از انقلاب چه شرایطی داشتیم و بعد از پیروزی انقلاب به چه جایگاهی رسیدیم، خاطرنشان کرد: توصیه می‌کنم محافل و مجالس دهه فجر جدی گرفته شود و دستگاه‌های فرهنگی و حوزه علمیه برنامه‌های متنوع و باشکوهی برای نوجوانان و جوانان داشته باشند.
احمدزاده با بیان اینکه ایران قبل از انقلاب در سطح بین‌المللی چه جایگاهی داشت، تصریح کرد: امروزه ایران اسلامی به عنوان یک کشور تاثیرگذار در دنیا است و در جبهه مقاومت به عنوان یک قدرت بلامنازعه هستیم.
وی با تاکید به مدیران استان ادامه داد: فرمانداران نماینده عالی دولت و حاکمیت در شهرستان‌ها هستند بنابراین مدیران کل در سفرهای خود به شهرستان‌ها با فرمانداران هماهنگ باشند.
هیچ دستگاهی نباید علیه دیگری خودسرانه عمل کند
استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: اختلاف بین دستگاه‌های دولتی نباید باشد در صورتی که اختلافی هم  باشد در کمیته‌ مربوطه در استانداری مطرح و حل و فصل شود و هیچ دستگاهی نباید علیه دیگری خودسرانه عمل کند به طوری که منجر به مسدود شدن حساب دیگری شود.
احمد زاده با تاکید بر انجام کارهای فرهنگی و توجه به حوزه فرهنگ اظهارکرد: نهادهای فرهنگی باید بیشتر خود را نشان دهند در پروژه‌های عمرانی دهه فجر هیچ پروژه فاخر فرهنگی کلنگ‌زنی و افتتاحی ندیدیم که حوزه مدیریت و برنامه‌ریزی بتواند حساب ویژه‌ای روی این موضوع باز کند.
دولت سیزدهم در حوزه اطلاع‌رسانی مظلوم واقع شده است

وی با بیان اینکه همه دستگاه‌ها اقدامات یک ساله دولت سیزدهم را در قالب کلیپ چند دقیقه‌ای در اختیار سایت‌ها و صدا و سیما قرار دهند، بیان کرد: دولت در حوزه اطلاع‌رسانی مظلوم واقع شده بنابراین زمینه اطلاع‌رسانی و بیان خدمات دولت فراهم شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد حضور مدیران در شهر محل خدمت را تکلیف دانست و عنوان کرد: مدیر پروازی در استان نباید داشته باشیم هر مدیرکلی باید خانواده‌اش را به محل کار بیاورد و اگر شرایط را ایده‌آل نمی‌بینید جابه‌جا شود و این شرایط شامل فرمانداران، بخشداران و همه مدیران شهرستان می‌شود.
احمدزاده بر توجه دولت به موضوع بهره‌وری اشاره کرد و گفت: در دولت‌های گذشته توجهی به بهره‌وری نشد اما در دولت سیزدهم به این مهم توجه جدی شده بطوریکه باید ۳۰ درصد رشد اقتصادی با بهره‌وری حاصل شد.
وی با بیان اینکه در استان به بهره‌وری و رشد اقتصادی ۸.۵ درصد توجه شود، افزود: ۶ درصد از ۸.۵ درصد رشد اقتصادی از راه افزایش منابع و ۲.۵ درصد از راه بهره‌وری ایجاد شود بنابراین در همه دستگاه‌های اجرایی کمیته بهره‌وری تشکیل، فعال و افراد کاربلد و نخبه دستگاه‌ها مستقر و برنامه ارتقاء بهره‌وری در دستگاه‌ها تبیین شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: یکی از مکان‌هایی که حتما بازدید می‌کنم کمیته بهره‌وری دستگاه‌هاست و تیم‌های بازرسی را جهت سرکشی به ادارات می‌فرستیم، بنابراین باید از پولی که به دست می‌آید نهایت بهره‌وری را ببریم.

 احمدزاده با بیان اینکه جلسات آموزشی برای ارتقاء بهره‌وری با حضور اساتید دانشگاه برگزار می‌شود، بیان کرد: برای مثال باید یک طرح آبرسانی شش درصد منابع و ۲.۵ درصد هم افزایش بهره‌وری داشته باشد و یکی از الگوها در حوزه دانش بنیان همین افزایش بهره‌وری است.


کد مطلب: 457551

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/457551/کهگیلویه-بویراحمد-نباید-مدیر-پروازی-داشته-باشد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1