کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خبر داد:

بیش از 3 هزار تخلف در بازار کهگیلویه و بویراحمد

5 بهمن 1401 ساعت 12:49

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گفت: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی، مراتب را به سامانه ستاد خبری ۱۲۴ اداره کل صمت گزارش تا به شکایات آنها رسیدگی گردد.


مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان گفت: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی، مراتب را به سامانه ستاد خبری ۱۲۴ اداره کل صمت گزارش تا به شکایات آنها رسیدگی گردد.
به گزارش کبنا، کریم روزبهان گفت: طی ۱۰ ماهه امسال در راستای کنترل و نظارت بر بازار کهگیلویه و بویراحمد ۱۰۵ هزار ۷۷۵ فقره بازرسی از صنوف مختلف استان صورت گرفت.
روزبهان بیان کرد: در همین راستا تعداد ۳ هزار و 23 پرونده تخلف برای اصناف متخلف صنفی، کهگیلویه و بویراحمد تشکیل شد.
وی تصریح کرد: تشکیل این پرونده های صنفی منجر به تشکیل ۱۹۵میلیارد و 417 میلیون ریال شده که جهت رسیدگی بیشتر به مراجع ذیصلاح ارجاع شده است.
روزبهان عنوان کرد: در این مدت زمان عنوان شده ۱ هزار و 544 گشت مشترک با نهاد های همکار و نظارتی و ۴ هزار و ۴۵۰مورد بازرسی از واحد های خبازی در سطح کهگیلویه و بویراحمد انجام شد.
وی گفت: که این بازرسی ها منجر به تشکیل ۳۱۱ فقره پرونده تخلف صنفی به ارزش 10 میلیارد و 746 میلیون ریال شد و جهت رسیدگی بیشتر به تعزیرات حکومتی استان ارجاع شده است.
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان خاطرنشان کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز ۶هزار و ۸۵ فقره بازرسی انجام در استان انجام گردیدکه این بازرسی ها منجر به تشکیل ۷۷ پرونده قاچاق به ارزش ۴۴۸میلیون و ۶۸۰هزار ریال شد.
وی افزود: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی، مراتب را به سامانه ستاد خبری ۱۲۴ اداره کل صمت گزارش تا به شکایات آنها رسیدگی گردد.
 


کد مطلب: 457537

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/457537/بیش-3-هزار-تخلف-بازار-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1