کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران خبر داد؛

کشف 5 میلیاردریال کالای قاچاق در گچساران

4 بهمن 1401 ساعت 14:38

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از کشف کالاهای قاچاق به ارزش تقریبی ۵ میلیارد و چهارصد میلیون ریال در محور گچساران به شیراز خبر داد.


فرمانده انتظامی شهرستان گچساران از کشف کالاهای قاچاق به ارزش تقریبی ۵ میلیارد و چهارصد میلیون ریال در محور گچساران به شیراز خبر داد.
به گزارش کبنا، سرهنگ ارسلان خادمیان اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان گچساران در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز با هماهنگی مرجع قضایی در محور گچساران به شیراز ایست و بازرسی دایر کردند.
وی افزود: ماموران حین انجام ایست و بازرسی به ۱۰ خودروی حامل کالای قاچاق شامل سه دستگاه وانت پراید، دو دستگاه سمند، دو دستگاه پژو ۴۰۵ ،دو دستگاه پژو پارس، یک دستگاه خودروی تاکسی زرد، مشکوک شده و آنها را متوقف کردند.
خادمیان تصریح کرد: ماموران در بازرسی از خودرو های مذکور ۴۷۰۰ لباس ۵۰۰۰ عدد مواد خوراکی نوشیدنی ۵۰۰ عدد لوازم تحریر و اداری سه هزار عدد لوازم یدکی کشف و ضبط کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان گچساران با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش تقریبی کالاهای کشف شده را پنج میلیارد و چهارصد میلیون ریال اعلام کرده اند، خاطرنشان کرد:رانندگان خودروها دستگیر و به مرجع قضایی تحویل و خودروها نیز به پارکینگ منتقل شدند.
 


کد مطلب: 457505

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/457505/کشف-5-میلیاردریال-کالای-قاچاق-گچساران

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1