کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:

توزیع 3000 سری جهیزیه در کهگیلویه و بویراحمد از سال آینده / آبرسانی به ۲۴۰ روستا / بیمارستان ۱۲۶ تختخوابی سپاه فتح در یاسوج احداث می‌شود

4 بهمن 1401 ساعت 1:15

سردار خرم دل_ فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به تشریح برنامه‌های سپاه پرداخت و گفت: سه هزار سری جهیزیه از سال آینده بین زوج‌های جوان قشر‌های مختلف استان توزیع خواهد شد.


سردار خرم دل_ فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به تشریح برنامه‌های سپاه پرداخت و گفت: سه هزار سری جهیزیه از سال آینده بین زوج‌های جوان قشر‌های مختلف استان توزیع خواهد شد.
به گزارش کبنا، سردار حمید خرم دل‌امشب در گفت و گو با شبکه استانی دنا، افزود: دشمنان انقلاب در چند ماه اخیر در یک جنگ ترکیبی علیه مردم ایران برنامه‌ریزی کردند ویک فتنه‌ای که در طول تاریخ انقلاب اسلامی و حتی علیه هیچ کشوری اجرا نشده بود را اجرایی کردند اما با تدبیر رهبر معظم انقلاب و عدم همراهی مردم با اغتشاش گران و حضور بسیجیان و نیرو‌های امنینی این فتنه ناکام ماند و با شکست مواجه شد.
وی با بیان اینکه مقامات آمریکایی به طور رسمی اعلام کردند که داعش را بوجود آورده‌اند، گفت: سپاه با فرماندهی سردار حاج قاسم سلیمانی با این گروه تروریستی مقابله کرد.
خرم دل ابراز داشت: در دوران انقلاب اسلامی ۱۷ هزار نفر توسط منافقین به شهادت رسیدند و حال دنیای غرب از آن‌ها حمایت می‌کند و از سوی دیگر شهید سلیمانی را که در حال ماموریت رسمی بود را به شهادت رساندند و دانشمندان هسته‌ای مارا ترور کردند.
فرمانده سپاه فتح بیان کرد: دستگاه استکبار و در رأس آن‌ها آمریکا و اسرائیل جنایتکار خلق شده تروریست هستند و آمریکا از زمان شکل‌گیری خود میلیون‌ها سرخ پوست و افراد بومی را قتل عام کرد اما جمهوری اسلامی از بدو شکل‌گیری خود مدافع مظلومان بوده و از هویت و استقلال خود دفاع می‌کند.
سردار خرم دل ادامه داد: به میزانی که توان و قدرت ایران اسلامی توسعه پیدا کرده است دشمنی استکبار نیز افزایش یافته و می‌خواهند نهاد‌های انقلابی از جمله سپاه را تخریب کنند زیرا این نهاد انقلابی سیاست‌های غرب را در منطقه به هم ریخته است.
وی در ادامه به خدمات و فعالیت‌های سپاه فتح در کهگیلویه و بویراحمد اشاره کرد و گفت: یکی از دغدغه‌های اصلی مسئولان استان و سپاه بحث اشتغال و معیشت مردم است و تلاش می‌کنیم در این زمینه نقش آفرین باشیم.
فرمانده سپاه فتح ابراز داشت: آبرسانی به ۲۴۰ روستای کهگیلویه و بویراحمد از دیگر برنامه‌های در حال اجرای سپاه فتح است و در این حوزه سپاه فتح در کشور عنوان سوم را کسب کرد.
وی توجه به موضوع ازدواج جوانان را از دیگر برنامه‌های سپاه فتح برشمرد و گفت: سه هزار سری جهیزیه از سال آینده بین زوج‌های جوان قشر‌های مختلف استان توزیع خواهد شد.
سردار خرم دل ابراز داشت: به دلیل پراکندگی جمعیت در استان در حوزه بهداشت و درمان در کنار دانشگاه علوم پزشکی درمانگاه‌ها و مراکز درمانی را راه‌اندازی کرده‌ایم که درمانگاه یاسوج و گچساران فعال است.
وی افزود: درمانگاه شهرستان بهمئی تا شش ماه دیگر به بهره‌برداری می‌رسد و درمانگاه دهدشت کلنگ زنی شده و به زودی وارد عملیات اجرایی می‌شود.
خرم دل گفت: تا سه ماه آینده درمانگاه بخش پاتاوه در شهرستان دنا نیز افتتاح و در اختیار مردم قرار می‌گیرد.
فرمانده سپاه فتح بیان کرد: مجوز احداث بیمارستان ۱۲۶ تختخوابی مرکز استان نیز اخذ شده که با مشخص شدن زمین عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد و در بحث ایجاد اشتغال بسیار تأثیرگذار است.
وی گفت: در بحث مسکن نیز تلاش می‌شود تا برای عزیزان بسیجی خدماتی را داشته باشیم به این صورت که سپاه برای آن‌ها مسکن بسازد یا بخشی از زمین‌ها در اختیار خود آن‌ها قرار گیرد تا شروع به ساخت مسکن کنند.
سردار خرم دل تصریح کرد: در حوزه کشاورزی نیز پادگان امام جعفر صادق (ع ) در چنارستان یاسوج از حالت پادگانی خارج شده تا به عنوان دهکده اقتصاد مقاومتی در بخش آموزش و ترویج کشاورزی مورد استفاده قرار گیرد.
در حوزه فرهنگی و ایثار و شهادت نیز یادواره شهدای ۱۴۰۳ را در استان خواهیم داشت که با هدف شناسایی نقش رزمندگان استان در دوران دفاع مقدس و برجسته کردن شهدای شاخص و اتفاقاتی که رزمندگان استان در تیپ ۴۸ فتح در آن دوران رقم زدند برگزار خواهد شد.
فرمانده سپاه فتح ابراز داشت: در بخش اجتماعی یکی از دغدغه‌های اصلی ما بحث فرزندآوری است و در موضوع کاهش طلاق و مواد مخدر و اعتیاد اقداماتی در حال انجام است.
سردار خرم دل، از سرلشکر سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به خاطر توجه ویژه به استان کهگیلویه و بویراحمد و اختصاص اعتبارات بسیار خوب به این استان تقدیر کرد و گفت: با اختصاص این اعتبارات در سال آینده شاهد انقلابی در عرصه سازندگی استان خواهیم بود.
وی گفت: سپاه فتح در تمامی حوزه از جمله ساخت سرویس بهداشتی، خانه عالم و معلم، سالن ورزشی، ساخت مسکن و دیگر حوزه‌ها با تمام توان پای کار است.
خرم دل تأکید کرد: هر برنامه‌ای که سپاه فتح شروع می‌کند در کمترین زمان ممکن و با بالا‌ترین کیفیت به سرانجام می‌رسد.


کد مطلب: 457474

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/457474/توزیع-3000-سری-جهیزیه-کهگیلویه-بویراحمد-سال-آینده-آبرسانی-۲۴۰-روستا-بیمارستان-۱۲۶-تختخوابی-سپاه-فتح-یاسوج-احداث-می-شود

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1