تاریخ انتشار
شنبه ۲۴ دی ۱۴۰۱ ساعت ۰۱:۵۸
کد مطلب : ۴۵۶۹۹۳
خبری خوش برای مردم بهمئی؛

بیمارستان بهمئی در آستانه‌ی افتتاح قرار گرفت

۱
بیمارستان بهمئی در آستانه‌ی افتتاح قرار گرفت
کبنا ؛یکی از عوامل مهم در پیشرفت پروژه‌های عمرانی، پیگیری مستمر و مداوم دادستان و مسئول مستقیم در آن حوزه هست. که این مهم از زمان مسئولیت گرفتن آقای حبیبی منش و دکتر طاهری بطور جدی صورت گرفته و شاهد پیشرفت چشمگیر و قابل قبول پروژه های  شهرستان بهمئی بودیم که از جمله: پروژه بیمارستان که یکی از پروژه های عجیب و غریب این شهرستان بوده و به مدت ۷سال راکد بوده و با پیگیری دادستان شهرستان بهمئی و مدیر شبکه بهداشت دوباره از سر گرفته شد که در حال حاضر در شرف افتتاح می باشد، بیمارستانی که مجهز به آخرین و به روزترین دستگاه های سونوگرافی، رادیولوژی، تجهیزات رفاهی، و…. می باشد و در نوع خود یکی از بهترین بیمارستانهای استان می باشد.
بیمارستان ۳۲ تختخوابی شهرستان بهمئی با پیگیری‌های دادستان و مدیر شبکه بهداشت و درمان بهمئی در دهه فجر افتتاح خواهد شد.
عملیات احداث بیمارستان شهرستان بهمئی اسفند 93 در زمینی به مساحت 23 هزار متر مربع و با زیربنای 4 هزار مترمربع و اعتبار اولیه 150 میلیارد ریالی آغاز شد و پس از گذشت ۷ سال و با وجود زمان‌های مختلفی که در تمام این سال‌ها برای بهره‌برداری از آن تعیین شده اما هنوز به بهره‌برداری نرسیده و مردم این دیار محروم همچنان چشم انتظار تکمیل این پروژه حیاتی هستند.
برای این پروژه در سفر رئیس جمهور به استان کهگیلویه و بویراحمد و اعزام وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور به عنوان نماینده ویژه دولت در شهرستان بهمئی، 20 میلیارد تومان پروژه مصوب شد.
مردم شهرستان بهمئی بخاطر مسافت زیاد این شهرستان با شهرهای همجوار، کمبود بیمارستان، هزینه‌های سنگین درمانی، خطرات بی‌شمار تصادفات جاده‌ای و نیز سختی پذیرش در مراکز درمانی استان‌های همجوار، سال‌های متعددی بوده که بخاطر نبود بیمارستان در این شهرستان با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند و هیچ فریادرسی ندارند.
بنابراین گزارش، بیمارستان 32 تختخوابی سردار شهید قاسم سلیمانی بهمئی در دهه فجر و با حضور مسئولین وزارت بهداشت افتتاح خواهد شد.
نام شما

آدرس ايميل شما

رقابت پیچیده چین و آمریکا در کشورهای حوزه خلیج فارس

رقابت پیچیده چین و آمریکا در کشورهای حوزه خلیج فارس

کشور‌های حاشیه خلیج فارس باید چارچوب دیپلماتیکی ایجاد کنند تا از تبدیل شدن منطقه به عرصه ...
سرآشپز پوتین برای هدیه نمک اوکراین دندان تیز کرده است!

سرآشپز پوتین برای هدیه نمک اوکراین دندان تیز کرده است!

سولدار پیش از آغاز جنگ اوکراین حدود ۹۰ درصد نمک کل آن کشور را تامین می‌کرد و منازعات ...
عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت میلاد حضرت فاطمه (س)

عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت میلاد حضرت فاطمه (س)

علاقمندان می‌توانند روز شنبه ۲۴ دی ماه با مراجعه به کتابخانه‌های عمومی در سراسر استان ...
1