کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد؛

قطعی برق موجب حبس شدن دو کارگر شهرک صنعتی سرآبتاوه بویراحمد شد / آقای معتمدی تحویل بگیرید

22 دی 1401 ساعت 10:08

به دلیل قطعی برق در شهرک صنعتی سرابتاوه شهرستان بویراحمد دو نفر کارگر در انبار یک شرکت زندانی شده اند.


به دلیل قطعی برق در شهرک صنعتی سرابتاوه شهرستان بویراحمد دو نفر کارگر در انبار یک شرکت زندانی شده اند.
به گزارش کبنا، معاونت سرپرستی شرکت طبیعت سبز پارس کهن در یاسوج امروز پنج شنبه (22 دی ماه 1401) در تماس تلفنی با خبرنگار کبنا گفت: از روز بارش برف تاکنون جاده شهرک صنعتی پشت گر سرابتاوه مسدود شده، هنوز اقدامی صورت نگرفته است، ماشین ها را به زنجیر چرخ مجهز کرده ایم.
سامان فریدونی گفت: به غیر از مشکل جاده، که ماشین ها را به زنجیر چرخ مجهز کرده ایم، متأسفانه برق شبکه بطور کامل قطع است. طی تماس های تلفنی و مراجعه حضوری هیچ کدام از ارگان های اداره برق تاکنون مراجعه نکرده اند و حتی در این لحظه دو نفر از کارگران ما در انبار زندانی شده اند. در انبار با برق کار می کند و این افراد نمی توانند از انبار خارج شوند.
وی با اظهار اینکه «کالاهای اساسی مثل برنج، چای، روغن، شکر توزیع می کنیم» گفت: در این سه روزه هیچ گونه توزیع باری در سطح شهرستان نداشتیم، در بازار کالاهای اساسی کم شده و کلیه مشتریان ما درخواست توزیع دارند.
به گزارش کبنا، برق یکی از الزامات اساسی زندگی در جامعه شهری شده و غالب دستگاه ها از جمله وسایل گرمایشی با برق کار می کنند و نبود آن موجب تعطیل شدن بسیاری از کارها در طول روز می شود، با این حال بارش برف در شامگاه دوشنبه موجب یخ زدگی جاده ها و قطعی برق چند ساعته تا چند روزه در برخی مناطق شهرستان بویراحمد شده است. بی توجهی اداره کل برق استان به این موضوع موجب نارضایتی مردم نسبت به خدمات دهی این شرکت شده است.


کد مطلب: 456921

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/456921/قطعی-برق-موجب-حبس-شدن-دو-کارگر-شهرک-صنعتی-سرآبتاوه-بویراحمد-آقای-معتمدی-تحویل-بگیرید

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1