تاریخ انتشار
سه شنبه ۱۳ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۲۶
کد مطلب : ۴۵۶۵۴۰
در مراسم سالگرد شهادت سردار سلیمانی؛

زینب سلیمانی: جان من هزاران بار فدای شما / قدردان محبت شما مردم هستم

۴
۳
زینب سلیمانی: جان من هزاران بار فدای شما / قدردان محبت شما مردم هستم
کبنا ؛فرزند شهید سلیمانی با تاکید بر اینکه امروز باید همه مسئولان راه سردار سلیمانی را پیش بگیرند و گره‌های مردم را با فداکاری باز کنند.
به گزارش کبنا، زینب سلیمانی در مراسم سالگرد شهادت سردار سلیمانی از مردم کشور و استان کرمان بابت پذیرایی از مهمانان سردار سلیمانی و همچنین از مردم عراق بابت حضور در مراسم سالگرد شهادت سلیمانی تشکر کرد.
وی گفت: حال و هوای این روزها شبیه مراسم روزهای تشییع پیکر شهید سلیمانی است که به تعبیر رهبر انقلاب یک یوم الله بود و باید همیشه یاد آن را زنده نگاه داشت. مردم عزیز ما امسال در همین راستا قدم های بزرگی برداشتند، قدردان محبت شما مردم هستم.
وی در ادامه با بیان اینکه سردار سلیمانی سه سال پیش به آرزوی خود رسید، گفت: این وصال بر شهید سلیمانی و شهدای همراهش مبارک باشد. منش و مرام و مکتب شهید سلیمانی امروز برای ما به جا مانده است. این مکتب موجب رشد و تعالی ملت می شود. امسال آنچه از وصیتنامه این شهید برجسته شد این بود که «جان من هزاران بار فدای شما »بود. این جمله اهمیت مردم در اندیشه سردار سلیمانی را نشان می دهد. سردار سلیمانی این مردم را سربلند، فداکار می دانست که در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس جان و مال خود را فدا کرد پس این ملت شایسته جان فدایی است.
وی در پایان گفت: امروز باید همه مسئولان راه سردار سلیمانی را پیش بگیرند و گره های مردم را با فداکاری باز کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
سلام به خون پاک ثارالله سلام به خون پاک حاج قاسم که وجودش سراسر نعمت و خون پاکش سراسر رحمت الهی ولی سرکار خانم زینب سلیمانی یادگار سردار دلهای قرن و قرنها حضرتعالی دختری بودی همچون دختران خوب سر زمین ایران که شاید از لحاظ شاخصهای علمی از خیلی از خواهرانی که جهت نمایندگی شهر تهران ثبت نام کردند ولی قبول نشدند پایان تر بوده باشید مردم به ۲ دلیل به حضرتعالی رای دادند یک به خاطر تجلیل و تکریم از سردار دلها بود ۲ اینکه گفتند خون حاج قاسم در وجود شماست و بدور از فریب و ریا و جناح بندی طرفدار حق و ا شایسته سالاری و دیندای حمایت می کنی که واقعا در انتخاب شهردار به هیچ کدام از شاخصهای واقعی و شخصیت واقعی افراد توجه نکردی و کور کورانه به شهردار و منفعت طلب خودبرتبین و رای دادی و مطمئن باش که هرچه در این دنیا برای سردار دلها عزیز بودی در روز قیامت مغضوبشان خواهی بود ان شاء الله که از سر تقصیراتت بگذرد و ببخشد
حسین
Iran, Islamic Republic of
سلام ذره ای ناراحت نباشی
خداوند مبین حقه ممنونم ازلطف بیکران
حسین
Iran, Islamic Republic of
عید تان مبارک تواین شرایط رودست نخوری شرایط پیچیده برای چندروزقدرته بینهایت دوستت دارم تو برایم خیلی عزیزی عزیزم مواظب خوبیات باش
United Arab Emirates
به روح مطهرتمامی شهداوسلیمانی درودی جانانه مفرستم
در اهمیت «گفت‌وگو»

در اهمیت «گفت‌وگو»

گفت‌وگو ضرورت حیاتی جامعه امروز ایران است، گفت‌وگو در معنای واقعی آن البته. مثلا همین ...
این مرد روسیه را می‌گرداند!

این مرد روسیه را می‌گرداند!

یکی از نکات مهم در مورد میشوستین این است که او علی رغم موقعیت مهم سیاسی خود در روسیه ...
رد مذاکره ایران و آمریکا در سفر ابراهیم رئیسی!

رد مذاکره ایران و آمریکا در سفر ابراهیم رئیسی!

«این نوع سخنان نشان می‌دهد که قطعا ایران و ایالات متحده در حال مذاکرات پنهانی هستند و ...
1