تاریخ انتشار
شنبه ۳ دی ۱۴۰۱ ساعت ۰۱:۱۰
کد مطلب : ۴۵۶۰۴۳
جانشین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در جمع فرماندهان و پیش قراولان عرصه امنیت غذایی بسیج همگام با کشاورز:

ناکامی دشمن در جنگ نوترکیب علیه انقلاب اسلامی ایران

۰
ناکامی دشمن در جنگ نوترکیب علیه انقلاب اسلامی ایران
کبنا ؛جانشین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در جمع مربیان طرح جهش تولید محصولات راهبردی بسیج همگام با کشاورز به عنوان فرماندهان و پیش قراولان عرصه امنیت غذایی سازمان بسیج جامعه کشاورزی سپاه فتح گفت: آخرین حربه دشمن در جنگ نوترکیب مواجهه با انقلاب اسلامی با شکست روبه رو شد و یکی از راهبردهای دشمن در گذشته نه چندان دور جنگ نظامی و نیمه سخت در همه سطوح قابل تصور علیه انقلاب اسلامی بود.
به گزارش کبنا، سردار مصطفی مثنوی در جمع مربیان بسیج همگام با کشاورز شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون، ضمن تقدیر از فعالیت ها و اقدامات سازمان بسیج جامعه کشاورزی در جهت کمک به اقتصاد و معیشت کشاورزان و فعالیت های جهادی و خدمات رسانی گفت: این ایام ما روزهای تلخ و شیرینی را پشت سر گذاشتیم و ذهن مردم ایران به واسطه اتفاقاتی که افتاد گاهی به جهت اینکه مرز اعتراض و اغتشاش را چه آنهایی که در صحنه بودند و چه انهایی که در میدان بودند نتوانستند جدا کنند و چه در برخورد به صورت محدود اشکالاتی وجود داشت شاهد تلخکامی ها و فرصت هایی که باعث شیرینی این ایام شد مواجه بودیم.
سردار مثنوی اظهار داشتند: وجود یک دشمن خارجی و درکنار آن یک پیاده نظام داخلی و آشوب و اغتشاش و تشویش اذهان مردم موجب گرفتن خیلی از فرصت ها در خدمت بهتر به مردم و اشتغال ذهنی مسئولان شد و وارد سطحی از فتنه و مشکلات متاثر از این فتنه شدیم و تلخی هایی را تجربه کردیم.

مثنوی ابراز داشت: بخشی از مردم را در صحنه مواجه با دشمن و به واسطه این فتنه در حادثه تروریستی شاهچراخ و دیگر نقاط کشور از دست دادیم که کام همه ما را تلخ کرد و اینکه به مقدسات ملی و مذهبی ما‌، شعار نویسی ها و تجمعات تلخی هایی را در ذهن ما ایجاد کرد. شیرینی هایی هم بود اینکه امروز همه ما و دشمنان ما می فهمند ملت بزرگ ایران به بلوغ سیاسی بالاتری رسیده و در بالاترین سطح بصیرت و انقلابیگری قرار گرفته و دشمن اذعان می کند که همه معادلات، نقشه ها و براوردهایش در مواجه با انقلاب اسلامی به هم خورد و آن چیزی که در بستر این فتنه به دنبال آن بودند بی نتیجه ماند و این از شیرینی هاست.
وی افزود: سیزه آبان امسال متفاوت تر و با شعور سیاسی بالاتری برگزارشد و اوج وفاداری مردم به ارزش ها را نشان داد.
تشییع شهدای حادثه تروریستی خانواده شهیدان خوب، جمعیت چند ده هزار نفری را در استان ما گرد هم جمع کرد و این نشان از وفاداری این ملت به نظام و انقلاب و از شیرینی های این ایام بود.
مثنوی بیان کرد: دشمنان به عفاف و حجاب، زنان و دختران ما جسارت کردند و شعارهای اصیل ما را یغما بردند و علیه خود ما بکاربردند ولی مردم در دام فضاسازی گرفتار نشدند و مبهوت شوی تبلیغاتی دشمن قرار نگرفتند و این از شیرینی هاست. 
مثنوی تصریح کرد: راهبردهای دشمن در مواجهه با انقلاب اسلامی دچار بن بست شده است و یکی از راهبردهای دشمن در گذشته نه چندان دور جنگ نظامی و نیمه سخت در همه سطوح قابل تصور علیه انقلاب اسلامی بود.
وی گفت: دشمن در اوایل انقلاب فضای ترور را ایجاد کرد و بعد از آن با وادار کردن صدام در جنگ هشت ساله بیش از 30 کشور را به طور مستقیم و 76 کشور را به صورت نیابتی علیه انقلاب اسلامی به صحنه آورد و این راهبرد در همان مقطع شکست خورد.

جانشین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: همه راهبردهای دشمن در طی 40 سال گذشته به شکست منجر شد و دلایل متعددی دارد. یکی از دلایل به بن بست رسیدن دشمن در مقابل جمهوری اسلامی توانایی ها و پیشرفت های راهبردی انقلاب اسلامی است.
سردار مثنوی با بیان اینکه ما پاسدار انقلابیم، پاسدار امنیت مردم کشور ایران اسلامی هستیم اظهار داشتند که همه این افرادی که به نحوی فریب خورده این فتنه بودند، فرزندان ما هستند که در دام شبکه های ماهواره ای اینترنشنال و امثالهم افتاده بودند و گاها که از آنها سوال میشد که چرا در این آشوب ها شرکت کردین جوابی نداشتند و تنها فریب خورده بودند.
در ادامه سرگرد پاسدار ستار غلامی گنجه مسئول سازمان بسیج جامعه کشاورزی سپاه فتح استان، با بیان اینکه یکی از جنگ های امروزه دنیا، در عرصه امنیت غذایی است اظهار داشتند که همه ما مامور به تکلیف و وظیفه ایم.
وی ابراز داشت: هر کس در هر جایگاهی وظیفه ای دارد و امروز وظیفه و تکلیف ما به عنوان فرماندهان و پیش قراولان عرصه امنیت غذایی، حضور فعال در روستاها و قرار گرفتن در کنار کشاورز برای رسیدن به خودکفایی در تولید محصولات راهبردی و استراتژیک می باشد.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

(تصاویر) دیدار زلنسکی و بایدن در کاخ سفید

(تصاویر) دیدار زلنسکی و بایدن در کاخ سفید

دولت آمریکا روز چهارشنبه و همزمان با سفر زلنسکی به واشنگتن اعلام کرد که یک بسته کمک نظامی ...
تحلیل مشاور رهبر انقلاب از اعتراضات ایران /جنگ هیبریدی بود

تحلیل مشاور رهبر انقلاب از اعتراضات ایران /جنگ هیبریدی بود

کمال خرازی گفت: آنچه در ایران رخ داد یک جنگ هیبریدی بود. که در آن جنگ سیستم خبری و عملیات ...
از انتخابات ۹۸ روشن بود ماجرا تمام شده است

از انتخابات ۹۸ روشن بود ماجرا تمام شده است

عباس عبدی نوشت: از همان میزان مشارکت در انتخابات مجلس در سال ۹۸ می‌شد حدس زد که دچار ...
1