تاریخ انتشار
جمعه ۲ دی ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۵۷
کد مطلب : ۴۵۶۰۴۰
در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت مطرح شد؛

چرا وزارت نفت، کار را به افراد غیر متخصص واگذار می‌کند؟

۳
۱
چرا وزارت نفت، کار را به افراد غیر متخصص واگذار می‌کند؟
کبنا ؛امام جمعه دهدشت روز صنعت پتروشیمی را یادآور شد و به تعطیلی پتروشیمی دشت مازه اشاره کرد و افزود: چرا به کسانی که تخصص در کار ندارند کار واگذار می‌شود؟ مردم به جان هم می‌افتند و بعد هم خروجی ندارد، این‌ها موجب سلب اعتماد مردم می‌شود.
به گزارش کبنا، حجت‌الاسلام علی وحدانی فر در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت امروز (جمعه ۲ دی ماه ۱۴۰۱) خمس را وسیله‌ای برای رسیدن به اهداف دینی و حفظ آبرو دانست و افزود: خمسی که کمتر به آن توجه می‌شود یکی از چیز‌هایی ست که همه اهل بیت علیهم‌السلام به صراحت از عدم پرداخت آن نهی کرده‌اند. وحدانی فر با اشاره به اینکه برخی از افراد بر این باور هستند که پرداخت خمس از مال انسان کم خواهد کرد افزود: پرداخت خمس موجب برکت زرق انسان می‌شود.
وی به عادی‌سازی روابط رژیم غاصب صهیونیستی و عربستان سعودی اشاره کرد و گفت: تلاش‌های زیادی در سال ۲۰۲۰ انجام شد که صهیونیست‌ها بتوانند با چهار کشور «امارات، بحرین، سودان» روابط خودشان را عادی‌سازی کنند.
وحدانی فر افزود: آیا عادی‌سازی روابط خیانت در حق مسلمانان فلسطین نیست؟ آبا به راحتی از کودکان، جوانان و زنان فلسطینی می‌گذرید به منظور تأمین امنیت شود، اگر این‌ها می‌توانستند امنیت خودشان را تأمین کنند این همه دیوار‌های بلند دور رژیم غاصب و سرزمین‌های اشغالی نمی‌کشیدند.  
وی با اشاره به شاخ و‌شانه کشیدن نتانیاهو که اگر جمهوری اسلامی دست از آزار منطقه برندارد به جمهوری اسلامی ایران حمله نظامی می‌کنیم افزود: در این حد و اندازه این حرف‌ها نیستید، ایران اسلامی منتظر بهانه‌ای ست که از شما غلطی سر بزند، اگر از رژیم غاصب صهیونیستی اشتباهی سر بزند اولین اشتباه او آخرین اشتباه آن‌ها است.
وحدانی فر افزود: رژیم غاصب صهیونیستی خوب بداند که جمهوری اسلامی ایران با کسی مماشات نخواهد کرد اگر ازشما غلطی سر بزند تل آوی و حیفا را با خاک یکسان خواهیم کرد.
امام جمعه دهدشت روز صنعت پتروشیمی را یادآور شد و به تعطیلی پتروشیمی دشت مازه اشاره کرد و افزود: چرا به کسانی که تخصص در کار ندارند کار واگذار می‌شود؟ مردم به جان هم می‌افتند و بعد هم خروجی ندارد، این‌ها موجب سلب اعتماد مردم می‌شود.
وحدانی فر افزود: با پیگیری‌های استاندار و نماینده کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی قرار است که در منطقه دیگری کار فعال شود.
وی تصریح کرد: پیشرفت پتروشیمی دهدشت در دولت جدید خوب است و می‌طلبد مسئولان پول بیشتری به این پروژه تزریق کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما

فرامرز
Iran, Islamic Republic of
شما که هیچ تخصصی نداری چرا دخالت میکنید
منتقد
Iran, Islamic Republic of
تخصص حاج آقا وحدانی چیست؟
شاهرخ خادم
United States
با سلام
متآسفانه پارتی بازی و رشوه جامعه را فرا گرفته بخصوص وزارت نفت که حتی پست ها و استخدام نیز اختصاص فرزندان و اقوام رییس و مدیر شده جای بسی تآسف است که کسی جلو دار اینها نیست ولی باز خدا را شکر که قبر نه مقام و نه ثروت میشناسد و به امر پروردگار همه را در بر میگیرد = با سپاس
(تصاویر) دیدار زلنسکی و بایدن در کاخ سفید

(تصاویر) دیدار زلنسکی و بایدن در کاخ سفید

دولت آمریکا روز چهارشنبه و همزمان با سفر زلنسکی به واشنگتن اعلام کرد که یک بسته کمک نظامی ...
تحلیل مشاور رهبر انقلاب از اعتراضات ایران /جنگ هیبریدی بود

تحلیل مشاور رهبر انقلاب از اعتراضات ایران /جنگ هیبریدی بود

کمال خرازی گفت: آنچه در ایران رخ داد یک جنگ هیبریدی بود. که در آن جنگ سیستم خبری و عملیات ...
از انتخابات ۹۸ روشن بود ماجرا تمام شده است

از انتخابات ۹۸ روشن بود ماجرا تمام شده است

عباس عبدی نوشت: از همان میزان مشارکت در انتخابات مجلس در سال ۹۸ می‌شد حدس زد که دچار ...
1