کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با حضور نماینده ولی فقیه و مسؤلین استانی در یاسوج برگزار شد؛

آیین اختتامیه مسابقات قرآنی کانون‌های اصلاح‌ و تربیت منطقه شش کشور + تصاویر

1 دی 1401 ساعت 22:16

آیین اختتامیه مسابقات قرآنی دختر و زن کانون‌های اصلاح و تربیت منطقه شش کشور باحضور نماینده ولی فقیه و مسؤلین اجرایی و قضایی استان کهگیلویه و بویراحمد در کانون اصلاح و تربیت یاسوج برگزار شد.


آیین اختتامیه مسابقات قرآنی دختر و زن کانون‌های اصلاح و تربیت منطقه شش کشور باحضور نماینده ولی فقیه و مسؤلین اجرایی و قضایی استان کهگیلویه و بویراحمد در کانون اصلاح و تربیت یاسوج برگزار شد.
به گزارش کبنا، آیین اختتامیه‌ این دوره از مسابقات با حضور استانهای بوشهر، خوزستان، فارس و کهگیلویه و بویراحمد برگزار و از برگزیدگان رشته های مختلف تجلیل شد.
آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهر یاسوج در این آیین ضمن تقدیر از برگزاری چنین برنامه‌هایی در مراکز ندامتگاهی استان گفت: همه‌ ما مسوول و موظفیم تا برنامه های اصلاحی و تربیتی را برای بازاجتماعی کردن افراد در بند به نحو مطلوب و احسن به انجام رسانیم.
وی خطاب به زندانیان حاضر در این مسابقات گفت: زندان می تواند بهترین فرصت برای تدبر در عالم هستی باشد، زندان یک تنبیه است برای بیداری، زندان می تواند فرصتی برای توبه و انابه و بازگشت به ذات پاک فرد شود.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه وبویراحمد در ادامه با بیان اینکه تمسک به قرآن بهترین راه اصلاحی است افزود: قرآن نور است لذا بایستی این نور را سر منزل مقصود قرار دهیم تا دچار اشتباه و لغزش نگردیم.
منصور بیژنی مدیر کل زندان های استان پیش از سخنان نماینده ولی فقیه در استان با بیان اقدامات و فعالیتهای فرهنگی و اعتقادی افزود: اجرای برنامه های قرآنی، آموزشی، فرهنگی و دینی در زندان های استان، تغییر نگرش مددجویان به زندگی و رفتار و منش اسلامی ، پذیرش هنجارهای جامعه و مشارکت آنها در فعالیت های اجتماعی و پایه گذاری زندگی شرافتمندانه است.
وی گفت: حضور 18 روحانی در زندان های استان جهت اجرای برنامه های فرهنگی، دینی و اعتقادی با محوریت قرآنی در اندرزگاههای سراسر استان گواه این مطلب است.
مدیر کل زندان های کهگیلویه وبویراحمد در ادامه افزود: مسابقات قرآنی منطقه شش کشور با شرکت 56 نفر از برگزیدگان استان‌های کهگیلویه و بویر احمد، فارس، بوشهر و خوزستان در رشته های تحقیق، تفسیر، ترتیل، حفظ و نهج البلاغه به رقابت پرداخته که 24 نفر در رشته های موصوف حائز رتبه های برتر شده که از آنان تجلیل خواهد شد.


کد مطلب: 456005

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/456005/آیین-اختتامیه-مسابقات-قرآنی-کانون-های-اصلاح-تربیت-منطقه-شش-کشور-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1