کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون دو نماینده در مجلس آینده دارد

29 آذر 1401 ساعت 11:13

معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که براساس قانون، حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون در این استان می تواند دارای ۲ نماینده در مجلس دوازدهم شورای اسلامی باشد.


معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که براساس قانون، حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون در این استان می تواند دارای دو نماینده در مجلس دوازدهم شورای اسلامی باشد.
سیدجواد هاشمی مهر به ایلنا گفت: براساس قانون، حوزه‌های انتخابیه‌ای که جمعیت آنها در ۱۰ سال از ۲۵۰ هزار نفر بیشتر شود می تواند یک نماینده به نمایندگان آن اضافه شده و بر همین اساس، حوزه انتخابیه بویراحمد، دنا و مارگون در استان کهگیلویه و بویراحمد می تواند یک نماینده دیگر علاوه بر نماینده کنونی در مجلس دوازدهم شورای اسلامی داشته باشد.
معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد
وی از رایزنی شفاهی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با وزارت کشور در ارتباط با اجرای این قانون خبرداد و اظهارداشت؛ منتظر تصمیم نهایی وزارت کشور در این ارتباط هستیم و هنوز پاسخی به ما نداده‌اند.
معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: ظرفیت حوزه انتخابیه بویراحمد هم اکنون شرایط لازم و کافی برای افزایش یک نماینده به ۲ نماینده مجلس را برای مجلس دوازدهم دارد.
هاشمی مهر، زمان برگزاری انتخابات دوازدهم مجلس شورای اسلامی را دوازدهم اسفندماه ۱۴۰۲ عنوان کرد.
استان کهگیلویه و بویراحمد هم اکنون سه نماینده از سه حوزه انتخابیه بویراحمد،  کهگیلویه و گچساران در مجلس شورای اسلامی دارد.


کد مطلب: 455900

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/455900/حوزه-انتخابیه-بویراحمد-دنا-مارگون-دو-نماینده-مجلس-آینده

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1