کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد:

۱۱۰ میلیارد تومان از محل متمم سفر ریاست جمهور به توسعه راه‌های چرام اختصاص یافت

25 آذر 1401 ساعت 13:34

معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: صد و ۱۰ میلیارد تومان از محل متمم سفر ریاست جمهوری برای توسعه راه‌های ارتباطی در شهرستان چرام تخصیص داده شد.


معاون عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: 110 میلیارد تومان از محل متمم سفر ریاست جمهوری برای توسعه راه‌های ارتباطی در شهرستان چرام تخصیص داده شد.
کیامرث حاجی‌زاده، اظهار داشت: از این میزان 100 میلیارد تومان به محور چرام، باغچه سادات، سپیدار یاسوج تخصیص داده شد.
وی بیان کرد: این جاده به عنوان یک طرح پدافندی می‌توانند در صورت بروز هر گونه مشکل جایگزین مناسبی برای تردد مسیر دهدشت- اصفهان نیز باشد.
حاجی‌زاده تصریح کرد: این طرح نیز برای برون رفت از محرومیت و توسعه راه‌های ارتباطی بخش سرفاریاب در شهرستان چرام و اتصال آن به جاده ملی پاتاوه - دهدشت اجرا شده است.
وی اضافه کرد: اتصال بخش سرفاریاب شهرستان چرام از طریق منطقه دمه - منتنگان به جاده ملی پاتاوه به طول ۲۰ کیلومتر صورت می‌گیرد که تاکنون ۶ کیلومتر از این مسیر اجرا شد.
۱۱۰ میلیارد تومان از محل متمم سفر ریاست جمهور به توسعه راه‌های چرام اختصاص یافت
حاجی‌زاده افزایش سطح ایمنی راه، توسعه محور‌های مواصلاتی و ارتقا رفاه حال اهالی منطقه را از مزایای مهم این طرح در دولت سیزدهم دانست و گفت: با بهره‌برداری از این طرح ۵۰ روستا در منطقه لوداب، چیتاب و بخش سرفاریاب از راه ارتباطی مناسب بهره‌مند خواهد شد.
حاجی‌زاده جاده ۱۶۳ کیلومتری باغچه سادات - یاسوج را یکی از مسیر‌های پرتردد و پر پیچ خم استان دانست و گفت: ۱۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی برای رفع نقاط حادثه خیز به راهداری استان تخصیص داده شد.
وی تصریح کرد: جاده ملی سرفاریاب - باغچه سادات با اتصال آن به جاده اصلی پاتاوه - دهدشت و همچنین اصفهان و مرکز کشور با توجه به وجود رودخانه‌ها، چشمه‌ها، باغات، مناظر و چشم انداز‌های زیبا شاهد رونق گردشگری در این شهرستان نیز خواهیم بود.
شهرستان چرام با داشتن جاذبه‌های گردشگری فراوان و حیرت‌انگیز و طبیعتی بکر به دیار شالیزار‌های همیشه سبز نیز معروف است. شهرستان چرام دارای دو بخش مرکزی و سرفاریاب با جمعیتی حدود۲۳ هزار نفر در ۲۶۰ کیلومتری یاسوج مرکز کهگیلویه وبویراحمد واقع شده است.


کد مطلب: 455729

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/455729/۱۱۰-میلیارد-تومان-محل-متمم-سفر-ریاست-جمهور-توسعه-راه-های-چرام-اختصاص-یافت

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1