کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

صبح امروز اتفاق افتاد؛

اقدام عجیب یک ارباب رجوع در اداره کار کهگیلویه و بویراحمد

21 آذر 1401 ساعت 19:19

یکی از مراجعه‌کنندگان به اداره‌کل تعاون، کار و رفاه کهگیلویه و بویراحمد با حضور در دفتر مدیرکل این اداره اقدام به خودسوزی کرده است.


یکی از مراجعه‌کنندگان به اداره‌کل تعاون، کار و رفاه کهگیلویه و بویراحمد با حضور در دفتر مدیرکل این اداره اقدام به خودسوزی کرده است. آنگونه که گفته می‌شود؛ این فرد به دلیل اینکه کارش در این اداره‌کل انجام نگرفته اقدام به این کار کرده است.
به گزارش کبنا، صبح امروز (21 آذرماه 1401) یکی از مراجعه‌کنندگان به اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد به دلیل انجام نشدن مطالباتش، با در دست داشتن یک ظرف بنزین و به قصد خودسوزی وارد دفتر مدیرکل اداره شده که موفق به انجام این کار نشده است.
گفته می‌شود واعظی‌زاده پس از مشاهده رفتار این ارباب رجوع، سریعاً اتاقش را ترک کرده و قادر به مدیریت این اتفاق نبوده است.
نکات چندی در این زمینه قابل طرح است؛ نخست اینکه اداره کار کهگیلویه و بویراحمد آنقدر محل نقد و ایراد است که بارها از سوی رسانه‌ها مورد نقد قرار گرفته است؛ حتی تخلفات این اداره باعث حضور بازرسانی از وزارت به کهگیلویه و بویراحمد شده بود.
از سوی دیگر، پس از خودسوزی یکی از فرزندان شهدا در یاسوج، گویی تهدید به خودکشی و خودسوزی در حال تبدیل شدن به یک رویه است. این در حالی است که گاهی اوقات این تهدیدها به بهانه انجام کارهای خلاف قانون است که نه شرع و نه عرف موافق آن است و نه قانون.


کد مطلب: 455584

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/455584/اقدام-عجیب-یک-ارباب-رجوع-اداره-کار-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1