کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

مدیرکل آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:

اجرای طرح روایت‌گری سیره شهدا در مدارس کهگیلویه و بویراحمد

18 آذر 1401 ساعت 6:39

مدیرکل آموزش وپرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: طرح روایت گری سیره شهدا با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در مدارس اجرا می شود.


طرح روایت گری سیره شهدا با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در مدارس اجرا می شود.
به گزارش کبنا، مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد بر تدوین و تبیین نقش فرهنگیان و دانش آموزان در دفاع مقدس تاکید کرد.
جلسه کمیته فرهنگیان و دانش آموزان کنگره ملی یادواره شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور رئیس بسیج دانش آموزی سپاه فتح استان، مشاور استاندار در امور ایثارگران و معاونین اداره کل آموزش وپرورش استان با هدف برنامه ریزی برای طرحها و برنامه های این کمیته جهت برگزاری باشکوه کنگره برگزار شد. مدیرکل آموزش وپرورش استان کهگیلویه وبویراحمد گفت؛ دانش آموزان و فرهنگیان در دوران دفاع مقدس ۵۴۸ شهید تقدیم انقلاب و نظام اسلامی کرده اند که لازم است جانفشانی های آنان برای نسل امروز به خوبی تبیین شود.
 اجرای طرح روایت گری سیره شهدا در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
حسنعلی عزت خواه به برگزاری کنگره ملی یاداوره شهدا در سال ۱۴۰۳ اشاره کرد و گفت: کمیته دانش آموزی و فرهنگیان طرحهای پیشنهادی و تاثیر گذار را جهت حضور پرشور و بانشاط دانش آموزان و فرهنگیان در کنگره ارائه دهند تا پس از ارزیابی عملیاتی کرد. مسئول کمیته دانش آموزی و فرهنگیان کنگره ملی یادواره شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد از طرح روایت گری سیره شهدا با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در مدارس استان خبر داد و گفت: در قالب فعالیتهای هنری از قبیل فیلم‌های کوتاه ، کلیپ ، انیمشن ، تئاتر و سرود تا برگزاری کنگره ، زندگینامه ، وصیت نامه و رسالت نسل‌های امروز برای پاسداشت آرمان‌های شهدا به زیبایی بیان شود. عزت خواه، راه تداوم انقلاب اسلامی را توجه به سیره و آرمانهای شهدا دانست و گفت: شهدا حق بزرگی بر گردن ما داردند و همه وظیفه داریم برای حفظ انقلاب ،آرمانهای شهدا را به نسلهای آینده به زیبایی منتقل کنیم.
 اجرای طرح روایت گری سیره شهدا در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
 اجرای طرح روایت گری سیره شهدا در مدارس کهگیلویه و بویراحمد


کد مطلب: 455419

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/455419/اجرای-طرح-روایت-گری-سیره-شهدا-مدارس-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1