تاریخ انتشار
چهارشنبه ۱۶ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۱۲
کد مطلب : ۴۵۵۳۶۵
عباس سلیمی‌نمین در نشست با دانشجویان دانشگاه یاسوج مطرح کرد

همواره صدایی که منطق داشته باشد شنیده می‌شود

۰
همواره صدایی که منطق داشته باشد شنیده می‌شود
کبنا ؛ یک تحلیلگر سیاسی گفت: همواره صدایی که منطق داشته باشد شنیده می‌شود.
عباس سلیمی‌نمین_ روز چهار شنبه ۱۶ آذر ماه ۱۴۰۱_ در نشست با دانشجویان دانشگاه یاسوج به مناسبت روز دانشجو که از سوی بسیج دانشجویی این دانشگاه برگزار شد، افزود: جنبش دانشجویی در زمان ملی شدن صنعت نفت پرچم‌دار مطالبه‌گری ملت شد،این مسئله به مطالبه حداکثری تبدیل شده بود و همه جامعه با هم خواستار آن بودند.
وی اظهارکرد: حوادث اخیر هرگز شأنیتی برای دانشجو ندارد چون در شعار ، فراخوان و جهت‌گیری ها نقشی ندارند و کسان دیگر پیش قراول آنها هستند.
یک تحلیلگر سیاسی خاطرنشان کرد: دانشجو باید مطالبه‌ای را در اولویت قرار دهد که اکثر دانشجویان همراه آن باشند نه اینکه محیط علمی را با حمله به سلف سرویس و فحاشی دچار آفت کند.
سلیمی نمین تصریح کرد: اگر صدای دانشجو شنیده نمی‌شود به دلیل خطا در فصل بندی موضوعات از سوی آنهاست. همواره صدایی که منطق داشته باشد شنیده می‌شود و آنچه که امروز بروز و ظهور پیدا می‌کند منطق ندارد.
وی ادامه داد: دانشجو دنباله‌روی از خواسته همه مردم ایران می‌کند و این یک منطق است.
این تحلیلگر سیاسی عنوان کرد: برخی‌ها می‌گویند چادر حجاب است و برخی‌ها روسری را حجاب می‌دانند، من با کسانی که می‌گویند الا و به الله چادر حجاب است و چادر را به عنوان  حجاب  به رسمیت می‌شناسند مرز بندی دارم.
سلیمی نمین درخصوص فرق اعتراض امروز و قبل از انقلاب اظهار کرد: در اعتراض امروز بحث سلف سرویس  مطرح شد که منطقی نداشت و در اعتراضات امروز از مطالبات کارگران و مسائل و مشکلات اقتصادی طبقات محروم خبری نبود. مطالبه سلف را مورد پذیرش مردم نمی‌بینم و در شأن دانشجو نیست.
وی تاکید کرد: در این که قانون در  خصوص حجاب و گشت ارشاد از طریق نیروی انتظامی انجام شود یا نه من هم با منتقدین در این زمینه همراه هستم.امنیت اخلاقی جامعه باید طبق قانون صیانت شود اما اینکه نیروی انتظامی براساس برداشت یک مأمور در صحنه عمل کند،من هم منتقد هستم.
این تحلیلگر سیاسی گفت: اینکه یک رخداد تأسف‌باری به وقوع پیوسته اما اجازه بدهیم دشمن بین ما اختلاف ایجاد کند، درست نیست بلکه باید اول موضوع را بفهمیم و سپس آن را حل کنیم. شایسته نبود در میدان بدخواهان عمل کنیم،چرا که عده‌ای هدفشان این‌است که دانشجویان و مردم ما با تفکرات متفاوت در کنار هم نباشند و حرف یکدیگر را نشنوند.
سلیمی نمین بیان کرد: برای یک دانشجو خوب نیست که با رسانه دشمن همراه شود چرا که آن رسانه خیر و صلاح مارا نمی‌خواهد و نمی‌خواهد که ما در کنار هم باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

درخشش دو عضو هیئت علمی و دو دانش‌آموخته دانشگاه یاسوج در جمع «دانشمندان برتر دنیا»

درخشش دو عضو هیئت علمی و دو دانش‌آموخته دانشگاه یاسوج در جمع «دانشمندان برتر دنیا»

دو عضو هیات علمی و دو دانش آموخته دانشگاه یاسوج در سال ۲۰۲۲ میلادی در لیست یک درصد دانشمندان ...
سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: انکار وضع بدی که به نام زندگی بر مردم تحمیل می‌شود نارضایتی را از بین ...
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
1