تاریخ انتشار
پنجشنبه ۱۰ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۱۰
کد مطلب : ۴۵۵۱۱۱
رئیس اداره ورزش و جوانان گچساران خبر داد:

بازدید نماینده مردم گچساران از طرح های نیمه تمام ورزشی شهرستان

۳
۰
بازدید نماینده مردم گچساران از طرح های نیمه تمام ورزشی شهرستان
کبنا ؛
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گچساران گفت: احیاء و تکمیل پروژه های نیمه تمام ورزشی در سطح گچساران نقطه عطف اقدامات ارزشمند ورزش و جوانان است و این مهم موجب افزایش چشمگیر سرانه ورزشی می شود.
به گزارش کبنا، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان گچساران گفت: احیاء و تکمیل پروژه های نیمه تمام ورزشی در سطح گچساران نقطه عطف اقدامات ارزشمند ورزش و جوانان است و این مهم نیز موجب افزایش چشمگیر سرانه ورزشی می شود.
محمد راهی درخصوص آخرین وضعیت پروژه های ورزشی راکد در این شهرستان گفت: در راستای این امر مهم نماینده گچساران در مجلس به همراه معاون عمرانی استاندار، مدیرکل ورزش و جوانان استان به همراه تنی چند از مسئولین استانی و شهرستانی از برخی پروژه های ورزشی راکد و نیمه تمام این شهرستان بازدید کردند.
راهی افزود: پروژه هایی که در این بازدیدها مورد توجه قرار گرفت می توان به پروژه سالن ورزشی روستای تلخاب شیرین، سالن ورزشی روستای آبشیرین، مجموعه استخر بانوان و برخی چمن های ورزشی روستایی اشاره کرد.
راهی ادامه داد: در جریان این بازدیدها مصوباتی انجام شد که چهار زمین مصنوعی فوتبال در روستاهای دیل، آبچیرک، گبرستان و جهادآباد با اعتباری نزدیک به 2 میلیارد و 500میلیون تومان در این مناطق احداث شود.
رئیس ورزش و جوانان گچساران درادامه گفت: در بازدیدی که از استخر بانوان شهرستان انجام شد نزدیک به 5 میلیارد تومان اعتبار به این استخر تخصیص داده شد و در بازدید از سالن ورزشی روستای تلخاب شیرین نزدیک به 3میلیارد تومان جهت ادامه روند بازسازی و تکمیل این پروژه اختصاص یافت.
راهی افزود: علاوه براین موضوع حدود 2 میلیارد تومان به سالن ورزشی روستای آبشیرین به جهت وارد شدن این فضاهای ورزشی به چرخه کار و ادامه روند تکمیل این پروژه تخصیص داده شد.
وی اظهار داشت: در بازدید مسئولین استانی از پروژه های ورزشی شهرستان گچساران اعتباری بالغ بر12میلیارد و 500میلیون تومان به اعتبارات ورزشی این شهرستان اختصاص یافت .
رئیس ورزش و جوانان گچساران تصریح کرد: این پروژه ها از سال 98 تاکنون راکد بوده اند که با پیگیری های نماینده شهرستان،فرماندار شهرستان و مدیرکل ورزش و جوانان استان ،مجدد وارد فاز اجرایی شد که ان شالله در آینده ای نزدیک هم شاهد بهره برداری کامل از این پروژه ها در شهرستان باشیم.
بازدید نماینده مردم گچساران از طرح های نیمه تمام ورزشی شهرستان

 
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
جناب راهی این سالنها از اقدامات نماینده محبوب و فوق ستاره استان جناب دکتر تاجگردون است عموجان لطفا شکار زده مردم را حرام نکنید.
اگر نماینده ات راست می گوید بودجه جدید بیاورد و اقدامات جدید انجام دهد.
یاسوج
Iran, Islamic Republic of
کبنا چرا از علمی محمد حسینی پور نمیپرسی چطور استخدام شد ؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
خدا رحمت کنه پدر و مادر تاجگردون رو
بفرمایید پروژه های تعطیل شده بعد از رفتن تاجگردون
اومدین بازدید ..؟!
حق تاجگردون و مردمی که بهش رای دادن گردنتونه و تاوانش رو پس خواهید داد ..
درخشش دو عضو هیئت علمی و دو دانش‌آموخته دانشگاه یاسوج در جمع «دانشمندان برتر دنیا»

درخشش دو عضو هیئت علمی و دو دانش‌آموخته دانشگاه یاسوج در جمع «دانشمندان برتر دنیا»

دو عضو هیات علمی و دو دانش آموخته دانشگاه یاسوج در سال ۲۰۲۲ میلادی در لیست یک درصد دانشمندان ...
سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: انکار وضع بدی که به نام زندگی بر مردم تحمیل می‌شود نارضایتی را از بین ...
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
1