تاریخ انتشار
چهارشنبه ۹ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۰۴
کد مطلب : ۴۵۵۰۴۹
مقدمات ایجاد مجهزترین مرکز تصویر برداری ام آر آی کشور در یاسوج؛

عراقی‌ها در بخش بهداشت و درمان یاسوج سرمایه گذاری می‌کنند

۰
عراقی‌ها در بخش بهداشت و درمان یاسوج سرمایه گذاری می‌کنند
کبنا ؛نخستین سرمایه گذاری خارجی در کهگیلویه و بویراحمد در سال های گذشته توسط یک شهروند لبنانی صورت گرفت که کارخانه موفقی دارد و پس از چند سال اکنون یک شهروند عراقی برای سرمایه گذاری در این استان فعالیت خود را شروع کرده است.
به گزارش کبنا، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تنها طرح و واحد دارای سرمایه گذار خارجی در استان طرح سیمان مارگون متعلق به شرکت بین‌الملل توسعه گستر هلال خاورمیانه بوده که شرکای سرمایه گذار آن از کشور لبنان (به نام عباس فواض) است.
معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در خصوص سرمایه گذاری یک عراقی در یاسوج گفت: مقدمات کار برای ایجاد مجهزترین مرکز تصویر برداری ام آر آی کشور در یاسوج در دست اجراست.
سید احسان عسکری افزود: سرمایه گذار عراقی زمین، ساختمان و ابنیه این طرح را آماده کرده است و مقرر شده تجهیزات را در این مکان استقرار کند.
وی ادامه داد: به زودی بیماران از استان های همجوار به یاسوج خواهند آمد و دیگر بیماران کهگیلویه و بویراحمد مجبور نیستند برای تصویربرداری به استان های دیگر عزیمت کنند.

معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: تجهیزات مورد نیاز این مرکز به طور کامل خریداری شده و از ۲ هفته دیگر به کشور و در نهایت به یاسوج وارد می شود.
همچنین در بحث ریل و راهسازی با سرمایه گذار خارجی دیگری در حال رایزنی هستیم که امید است به نتیجه خوبی منتهی شود.
نزدیکی به بنادر جنوبی برای صدور کالاهای تولیدی، داشتن منابع عظیم نفت و گاز، آب، جنگل، مراتع و سایر ثروت‌های طبیعی امکان سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف در استان کهگیلویه و بویر احمد فراهم است.
حمایت‌های ویژه دولت در کاهش سود تسهیلات بانکی می‌تواند مشوق خوبی برای ترغیب سرمایه گذاران به فعالیت اقتصادی و سودآور در این استان باشد.
تولید سالانه حدود ۱۱ میلیارد متر مکعب روان آب در ۲ حوضه مهم آبی، تعداد پرشماری رودخانه پرآب و چشمه سارهای بزرگ در کهگیلویه و بویراحمد امکان سرمایه گذاری کارآفرینی و تولید در زمینه‌های
مختلف صنعت، کشاورزی، دامپروری و پرورش آبزیان را در این استان فراهم کرده است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

درخشش دو عضو هیئت علمی و دو دانش‌آموخته دانشگاه یاسوج در جمع «دانشمندان برتر دنیا»

درخشش دو عضو هیئت علمی و دو دانش‌آموخته دانشگاه یاسوج در جمع «دانشمندان برتر دنیا»

دو عضو هیات علمی و دو دانش آموخته دانشگاه یاسوج در سال ۲۰۲۲ میلادی در لیست یک درصد دانشمندان ...
سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: انکار وضع بدی که به نام زندگی بر مردم تحمیل می‌شود نارضایتی را از بین ...
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
1