کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد؛

دانش آموزان روستای بورک مارگون به جای کیف و کتاب «دبه آب» به مدرسه می‌برند / روستاهای مارگون دو هفته تشنه آب است

5 آذر 1401 ساعت 20:01

نزدیک به دو هفته است که روستاهای بورک علیا، سفلی، کبوتران آب ندارند، امروز تمام دانش آموزان بجای بردن کیف و کتاب دبه‌های آب با خود بردند.


نزدیک به دو هفته است که روستاهای بورک علیا، سفلی، کبوتران و چند روستای دیگر آب ندارند و امروز تمام دانش آموزان بجای بردن کیف و کتاب دبه های آب با خود به مدرسه بردند.
به گزارش کبنا، درخشان عضو شورای روستای بورک گفت: دانش آموزان مدرسه امام علی روستای بورک بجای کیف و کتاب، دبه 20 لیتری با خود حمل می کنند برای اینکه مدرسه تعطیل نشود.
 
درخشان افزود: پمپ آب روستا سوخته و مسوولان برای تعویض پمپ امروز و فردا می کنند و ما بالاخره ندیدیم پمپ درست شود، الان اولین باری نیست که این اتفاق می افتد، در سیل گذشته، در تابستان، بارها این پمپ سوخته است و مردم به مشکل برخورده اند.
عضو شورای روستا اظهار کرد: روستاهایی که نام بردم دو هفته است که آب ندارند، بخاطر نبود آب قرار بود امروز مدرسه را تعطیل کنیم، ولی به بچه ها گفتیم هر کدام دبه آب بیاورند برای اینکه تانکر آب مدرسه پر شود و مدرسه تعطیل نشود، هفته پیش هم همین کار را کردیم.
مردم از این وضعیت در رنج هستند، مجبوریم با دست یا با قاطر از سر چشمه آب برای شرب بیاوریم.
مردم این روستاها در شهرستان مارگون خواستار رسیدگی مسوولان به این وضعیت شدند.


کد مطلب: 454889

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/454889/دانش-آموزان-روستای-بورک-مارگون-جای-کیف-کتاب-دبه-آب-مدرسه-می-برند-روستاهای-دو-هفته-تشنه

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1