کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج:

ناوگان مختل کهگیلویه و بویراحمد نیازمند توجه سازمان اورژانس کشور است

2 آذر 1401 ساعت 17:16

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: امروزه ماهیت اورژانس از حالت سنتی بیمارستان خارج شده و رفتار و رویکرد آن به روز و عملیاتی شده است.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: امروزه ماهیت اورژانس از حالت سنتی بیمارستان خارج شده و رفتار و رویکرد آن به روز و عملیاتی شده است.
دکتر محمد غلام نژاد امروز چهارشنبه (2 آذرماه 1401) در حاشیه دیدار با رئیس سازمان اورژانس کشور اظهار داشت: هم اکنون زبده ترین، توانمندترین و عملیاتی ترین نیروها در حوزه اورژانس هستند.
غلام نژاد سرمایه گزاری در اورژانس را سرمایه گذاری در سلامت مردم عنوان کرد و افزود: آموزش، توانمندسازی و چابک سازی نیرو همواره در حوزه اورژانس از اهمیت بالایی برخوردار بوده و کمک بزرگی به بیماران خواهد بود.
غلام نژاد افزود: با توجه به موقعیت جغرافیایی استان و داشتن مناطق صعب العبور، سخت گذر و کوهستانی و ناوگان مختل ما نیازمند توجه و مساعدت بیشتری از سمت سازمان اورژانس کشور هستیم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با بیان اینکه سلامت حق مردم است، یادآور شد: در بسیاری از مناطق استان اگر پایگاه های اورژانس ما تقویت و هدفمند تر شوند در بسیاری از موارد نیاز به ارجاع بیمار به بیمارستان و یا ساخت خود بیمارستان کاهش می یابد.
 


کد مطلب: 454773

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/454773/ناوگان-مختل-کهگیلویه-بویراحمد-نیازمند-توجه-سازمان-اورژانس-کشور

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1