تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۲۴
کد مطلب : ۴۵۴۷۶۵
شورای اداری بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد؛

قسم مدیرکل بهزیستی در جلسه شورای اداری شهرستان کهگیلویه

۷
۳
قسم مدیرکل بهزیستی در جلسه شورای اداری شهرستان کهگیلویه
کبنا ؛شورای اداری بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد با محوریت توزیع و هزینه اعتبارات و وضعیت عملکردی شهرستان ها با حضور مدیران ارشد بهزیستی استان در سالن جلسات فرمانداری شهرستان کهگیلویه برگزار شد.
به گزارش کبنا، محمدکریم آریا با اشاره به اینکه جلسات اداری بهزیستی استان در راستای شناسایی درست ظرفیت ها، قابلیت ها و کمبودهای مناطق مختلف استان و گفت و شنود مؤثر با همکاران و جامعه نجیب تحت پوشش به صورت دوره ای در شهرستان ها برگزار می‌شود، تصریح کرد: من بعنوان خادم مردم در بهزیستی این استان وظیفه دارم برای کارکنان و جامعه هدفم پیگیر مطالبات آنها باشم و قسم می خورم تعهد و دغدغه ام نسبت به همکاران و جامعه هدفم کمتر از فرزندانم نیست.
مدیرکل بهزیستی استان گفت: هرکجا نیاز به پیگیری ، رایزنی و حتی التماس باشد من با جان و دل آماده ام تا بر داشته های همکاران و جامعه هدف خودم بیفزایم ، گاهاً شاید به دلیل مشکلات اقتصادی این روزهای کشور با مشکلاتی روبرو شویم اما این موانع چیزی از تلاش و جدیت ما کم نمی‌کند.
وی افزود: تنها درخواست من از همکاران هزینه کرد به موقع اعتبارات برای جذب دوباره و رفع مشکلات بیشتر جامعه هدف است. توصیه و تأکید میکنم اعتبارات باید با زمانبدی درست و با رعایت گزاره مهم عدالت توزیع شود.

آریا با اشاره به روز جهانی معلولین، اظهار داشت: روز ۱۲ آذر در تقویم بعنوان روز جهانی معلولان درواقع تنها فرصتی است که در طول یکسال بشکل شایسته ای بتوان از معلولان عزیز تجلیل کرد و مشکلاتشان را با صدایی رسا و بلند فریاد زد. خواهشم اینست شهرستان ها با هماهنگی معاونت توانبخشی استان اقدامات لازم هم در جلب نگاه و حمایت سایر دستگاه ها به تعهداتشان در قبال این عزیزان و هم تجلیل شایسته از آنها، را انجام دهند.
آریا از وضعیت خدمات رسانی مراکز مثبت زندگی گفت و تصریح کرد: از آنجائیکه وقتی موسسه ای راه اندازی می شود درواقع ایجاد اشتغال کرده بنابراین تمامی شهرستان ها و معاونت ها باید مراکز مثبت زندگی را پای کار بیاورند و فعال نمایند به گونه ای که این مراکز خلاق شوند و با تعامل و رایزنی با سایر ادارات و ارگان ها بتوانند تحول عظیمی در خدمت رسانی به جامعه هدف این سازمان ارائه کنند.
مدیرکل بهزیستی استان گفت: باید شتاب خدمت رسانی ما بیشتر شود و هدف همه ما باید کمک به مددجو و تقلیل شرایط تنش زای آنان در کمترین زمان ممکن باشد و تحقق این موضوع تنها با پیگیری های ما و همکارانمان و البته عمل به تعهدات از سوی سایر ارگان ها امکان پذیر است.
آریا افزود: در بحث اشتغال مصادیق و شاخص های توانمندسازی صرفاً تسهیلات اشتغال زایی نیست و نباید مددجو را مأیوس کرد. تمام اقداماتی که ما در بحث تسهیلات اشتغالزایی و یا هر خدمت دیگری که در این حوزه صورت می پذیرد درواقع باید کمک کننده اشتغال و توانمند ساز برای حل سایر مشکلات مددجویان ما نیز باشد.
آریا اظهار داشت: شهرستان ها ، مراکز مثبت زندگی و درواقع تمامی همکاران ما در همه ادارات بهزیستی استان باید بصورت کامل بر دستورالعمل ها اشراف داشته باشند و از ره آورد این اشرافیت ، هرآنچه بتواند به بهبود وضعیت مددجو و آگاه سازی آحاد جامعه کمک کند مانند موضوعات بیمه کارفرمایی، بیمه خویش فرمایی و جبران عدم کارایی قویاً پیگیری شود.


 
نام شما

آدرس ايميل شما

کارمند
Iran, Islamic Republic of
این گوی واین میدان...با تخصیص هفت هزارمیلیاردتومان ببینیم برای فوق العاده ویژه کارکنان چه اقدامی انجام میدید؟این سالها جزوعده ووعید هیچ چی راجع به بهزیستی ندیدیم چه مسوولان کشوری وچه استانی وچه نماینده فعلی بویراحمدودنا که چه وعده ها ندادندبرای افزایش حقوق کارکنان بهزیستی...
ظهرابروستا فارسی
Iran, Islamic Republic of
اگر باشه خوب تا ببینیم در حرف یا عمل خدا بزرگ
محسن
Iran, Islamic Republic of
بهزیستی دهدشت نهاد الکی معطل میباشد.چون هیچ خروجی از این اداره به سمت مردم نیازمند ارائه نمیشه
رفیق مدیر کل
Romania
چرا قسم میخوری. خودت عامل بیشتر بپبختیها هستی
محمد
Iran, Islamic Republic of
بنده خدا چشات و باز کن و ببین شب و روز داره زحمت میکشه .
تا حالا هیچ مدیر کل بهزیستی توی استان اینقدر به جامعه هدفش توجه نکرده
هر روز هم بشینید و پشت سر حاج آریا بد بگید سنگ تون به هیچ جا نمی خوره
حاج آریا خدا رو داره
Iran, Islamic Republic of
مدیرکل اصلاحطلب تودولت اصولگراچکارمی کنه. ...تودولت قبل هم پست داشتن
محمد
Iran, Islamic Republic of
یه مدیر کل تو استان داره کار میکنه و اونم جناب حاج آریا ست ،شما جامعه هدف بهزیستی و برید ازشون سوال کنید مشخصه که کی داره کار میکنه.شماها فقط چشم دیدن کسی که داره با جون و دل کار میکنه ندارید البته که خدای حاج آریا هم بزرگه...
آیا فروپاشی روسیه در حال نزدیک شدن است؟

آیا فروپاشی روسیه در حال نزدیک شدن است؟

 روسیه پیش‌ از این هیچ‌گاه تا به این اندازه همزمان خطرناک و شکننده نبوده است!  «پیتر ...
علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

علی‌اف از دمیدن بر آتش تنش حداکثری با ایران چه می‌خواهد؟

برخلاف رویکرد تعاملی و ایجابی تهران، جمهوری آذربایجان با افزایش ضریب رویکرد تقابلی، بر ...
ماجرای پشت در شورا به جلسه راه یافت

ماجرای پشت در شورا به جلسه راه یافت

همزمان با شروع هفتمبن جلسه پرسش شورا از شهردار، مردی که پشت در ایستاده بود گفت: من باید ...
1