کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کشور:

توسعه زیرساخت‌های گردشگری نقش مهمی در توسعه منطقه دارد

12 فروردين 1401 ساعت 12:29

معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کشور با اشاره به پیشرفت‌های فیزیکی و خوب پروژه‌های بزرگ سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد، گفت: «عملکرد این استان در حوزه حمایت از بخش خصوصی و ایجاد پروژه‌های بزرگ سرمایه‌گذاری گردشگری قابل‌ تقدیر است.»


معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کشور با اشاره به پیشرفت‌های فیزیکی و خوب پروژه‌های بزرگ سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری کهگیلویه و بویراحمد، گفت: با توجه به کمبود صنعت در کهگیلویه و بویراحمد توسعه زیرساخت‌های گردشگری نقش مهمی در توسعه منطقه دارد.
به گزارش کبنا، جواد واحدی در بازدید از پروژه‌های سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری یاسوج، اظهار کرد: با افتتاح پروژه‌های گردشگری در مرکز کهگیلویه و بویراحمد اشتغال‌زایی خوبی در حوزه صنعت گردشگری برای مردم ایجاد می‌شود.
معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کشور پروژه سرمایه‌گذاری پارک آبی یاسوج را مهم عنوان کرد و افزود: این پروژه در جذب گردشگر و رونق اقتصادی در کهگیلویه و بویراحمد نقش اساسی دارد.
واحدی عنوان کرد: با توجه به کمبود صنعت در کهگیلویه و بویراحمد توسعه زیرساخت‌های گردشگری نقش مهمی در توسعه منطقه دارد.
او ادامه داد: خوشبختانه در یک سال اخیر با حمایت‌های دولت سیزدهم و پیگیری‌های که از سوی مسئولان این استان صورت گرفته تسهیلات خوبی از محل تبصره ۱۸ برای تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام گردشگری کهگیلویه و بویراحمد اختصاص‌یافته است.
واحدی اظهار کرد: عملکرد این استان در حوزه حمایت از بخش خصوصی و ایجاد پروژه‌های بزرگ سرمایه‌گذاری گردشگری قابل‌ تقدیر است.

 


کد مطلب: 454409

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/454409/توسعه-زیرساخت-های-گردشگری-نقش-مهمی-منطقه

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1