تاریخ انتشار
چهارشنبه ۶ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۵۰
کد مطلب : ۴۵۲۸۹۵
هیچ دو دستگی وجود ندارد؛

واکنش مهاجم تیم ملی فوتبال به اتفاقات اخیر/ ماجرای یک پیام جنجالی

۰
واکنش مهاجم تیم ملی فوتبال به اتفاقات اخیر/ ماجرای یک پیام جنجالی
کبنا ؛
مهاجم تیم ملی فوتبال با بیان این که هیچ دو دستگی بین بازیکنان وجود ندارد و همه برای سربلندی ایران تلاش می‌کنند نوشت: اگر به خاطر یک پیام باعث آزار هم تیمی‌هایم شدم، عذرخواهی می‌کنم.
به گزارش کبنا، تیم ملی فوتبال ایران در شرایطی اردوی آماده سازی خود در اتریش را به پایان رساند که برخی رفتارها حاشیه‌هایی را برای این تیم و بازیکنانش به وجود آورد. در این میان برخی رفتارها باعث ایجاد شائبه وجود اختلاف بین بازیکنان را تقویت کرد. اختلافی که از یک استوری مهاجم تیم ملی شروع شد و به دست ندادن مهدی طارمی و سردار آزمون به هنگام تعویض در دیدار با سنگال ختم شد.
همین اتفاقات باعث شد برخی عنوان کنند بین بازیکنان تیم ملی چند دستگی به وجود آمده و به خاطر شرایط چند روز اخیر گروه‌های چند نفره ای در تیم ملی به وجود آمده که با یکدیگر اختلاف نظر و اختلاف سلیقه دارند.
حتی برخی تصاویر تمرین تیم ملی را کنار هم قرار دادند و عنوان کردند که بازیکنان در گروه‌هایی که با یکدیگر هماهنگ هستند تمرین می‌کنند و خبری از اتحاد و همدلی بین بازیکنان وجود ندارد.
سردار آزمون یکی از بازیکنانی است که معمولاً در اردوها و بازی‌های تیم ملی یک پای این مسائل است. او در دیدار با سنگال به جای مهدی طارمی وارد زمین شد اما دو بازیکن برخلاف عرف معمول بدون این که با یکدیگر دست بدهند جابجا شدند. همین اتفاق بر حاشیه‌های اخیر دامن زد.
پایان چهل و هشت ساعت ملتهب در تیم ملی
حاشیه‌های موجود در فضای مجازی، متن اصلی ۴۸ ساعت قبل از بازی با سنگال بود. حواشی‌ای که منتهی به یک فرضیه تایید نشده، شد؛ اختلاف، دو دستگی و درگیری بین بازیکنان تیم ملی.
ماجرا از آن‌جایی شروع شد که سردار آزمون استوری‌ انتقادی در صفحه خود منتشر کرد و سپس بعد از چند دقیقه با حذف آن استوری، تمام پست‌های صفحه‌اش را نیز پاک کرد. از آنجا بود که شایعه‌ای مبنی بر آنفالو کردن صفحه اینستاگرامی آزمون توسط مهدی طارمی، علیرضا جهانبخش و احسان حاج‌صفی پخش شد. شایعه‌ای که با  یک جست‌وجوی ساده می‌شد به نادرست بودنش پی برد. 
 
شایعات مربوط به آنفالو شدن صفحه سردار آزمون توسط برخی بازیکنان تیم ملی در حالی پخش شد که با سرچ ساده به دروغ بودن آن می‌شود پی برد
حتی شایعات تا حدی بالا گرفت که برخی مدعی شدند آزمون و طارمی با یکدیگر در اردوی تیم ملی درگیر شده‌اند. خبری که منبعی جز حرفهای درگوشی  نداشت. آزمون می‌گوید: همه ما بازیکنان اعضای یک خانواده هستیم . او این مطالب را تخیلی می‌داند و تاکید می‌کند کسی خبر نداشته او قصد دارد دست به انتشار آن استوری بزند.درست روز بعد از آن بود که آزمون بنا به نظر کادر پزشکی با شرکت نکردن در تمرین گروهی به فیزیوتراپی پرداخت. اما یکی از سایت‌های خبری با انتشار خبر غیبت آزمون در بازی با سنگال به علت مصدومیت، آتش شایعات را شعله‌ور کرد. حواشی‌ای از جنس خط خوردن و خداحافظی آزمون از تیم ملی به علت درگیری و اختلاف با بازیکنان تیم ملی. موضوعی که تنها ۲۴ ساعت زمان احتیاج داشت تا تکذیب شود. سردار در تمرین قبل از بازی با سنگال شرکت کرد و در نهایت گل
تساوی بخش ایران را وارد دروازه حریف کرد. البته در این اوقات خبری از اردو بیرون نمی‌آمد تا در فضای ملتهب بیرون از تیم ملی شایعات برجسته تر هم بشوند و کار به تحلیل‌های عجیب برسد.
یک روز بعد وقتی که با انتشار تیم شیت بازی ایران و سنگال مشخص شد که آزمون و طارمی و قدوس در بین بازیکنان حضور دارند، این شبهه وجود داشت که کی‌روش قصد ندارد از این گلزن تیم ملی استفاده کند. اما شاید مهم‌ترین حاشیه این جریان در دقیقه ۵۸ مسابقه با سنگال رقم خورد. جایی که سردار آزمون از روی نیمکت توسط کی‌روش فراخوانده شد تا به جای طارمی در زمین بازی کند. اما طارمی موقع تعویض به سمت آزمون نرفت و از چند متر آن طرف‌تر از زمین بازی خارج شد. تصاویری که این گمانه‌زنی را به وجود آورد بین این دو بازیکن صمیمیت جاری نیست.
 
این تصویر مربوط به صحنه تعویض است. جایی که طارمی از کمی آن طرف‌تر بیرون رفت.
جالب اینکه  این برداشت هم از سوی سردار تکذیب شده اگرچه او توضیح دقیقی در این باره نداده. او حتی کسانی که شایعه دو دستگی و اختلاف بین بازیکنان تیم ملی را پخش کرده‌اند را به خدا واگذار کرده تا نشان بدهد حضور موفق در جام جهانی برایش در اولویت است.
 
سردار آزمون در این استوری، شایعه سازان در خصوص اختلاف بین بازیکنان را به خدا واگذار کرده و خط خوردنش از تیم ملی را دروغ خوانده است.
سردار در مصاحبه‌ای در پایان بازی هم اعلام کرد پیراهنش متعلق به همه مردم ایران است؛ صحبتی که برای هواداران خوشایند بوده و مایه تشویق بیشتر شماره بیست تیم ملی هم شده است.
مهاجم تیم ملی فوتبال ایران در پایان اردوی اتریش با انتشار پیامی به این حاشیه‌ها واکنش نشان داد و نوشت:
«با تمام شدن اردوی تیم ملی در اتریش لازم می دانم چند موضوع را با شما مردم خوبم در میان بگذارم.
اول اینکه قسم می خورم هیچ فشاری برای گذاشتن یا برداشتن استوری روی من نبوده. هم نوشتن و هم حذف کردنش تصمیماتی بود که خودم گرفتم. اجباری در کار نبوده و هر کس چیزی غیر از این گفته یا نوشته به دنبال سواستفاده بوده و واقعیت ندارد.
هیچ اختلاف و دو دستگی در تیم ملی وجود ندارد. ما همه اعضای یک خانواده هستیم و کسانی مطالب تخیلی نوشتند که برای نوشتن استوری بین ما دودستگی شده است. در حالی که اصلاً کسی نمی‌دانست من می‌خواهم استوری بگذارم.
کسانی که این جوک ها را نوشتند تا برای تیم ملی حاشیه درست کنند را به خدا واگذار می‌کنم. یک جلسه هم به علت مصدومیت جزئی با صلاحدید کادر فنی، تمرین نکردم و باز هم دروغ نوشتند که خط خورده ام.
ضمناً باید از بازیکنان تیم ملی عذرخواهی کنم چون این کار عجولانه من باعث اذیت شدن دوستان عزیزم شدم و از جانب بعضی کاربران اهانت‌هایی به ملی پوشان شده که به هیچ وجه منصفانه نبود و اشتباه از من بوده است.
در این خصوص خودم را مقصر می دانم و مقابل همه اعضای تیم ملی و کادر فنی که باعث شدند نظم و آرامش تیم به هم بخورد، شرمنده ام. خدا را شکر نتایج خیلی خوبی برابر دو تا از بهترین تیم‌های دنیا گرفتیم و همگی به دور از همه حاشیه‌ها برای شادی و رضایت مردم در جام جهانی تمام تلاشمان را می‌کنیم.»
نام شما

آدرس ايميل شما

انتصابات به سبک زاکانی

انتصابات به سبک زاکانی

پیش از انتصابات اخیر زاکانی در سالگرد آغاز فعالیتش به‌عنوان شهردار دو حکم زد. یکی از ...
گره کور برجامی؛ در نیویورک خبری نشد

گره کور برجامی؛ در نیویورک خبری نشد

منابع آگاه از رایزنی های ایران و دیگر قدرت های جهانی پیش از آغاز نشست مجمع عمومی و پس ...
رونمایی از سبک جدید  کی روش

رونمایی از سبک جدید  کی روش

یک پیروزی روحیه‌بخش در مهم‌ترین دوستانه پیش از جام جهانی؛ این رویایی‌ترین شروع ممکن برای ...
1