کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تجلیل از رتبه های برتر کنکور ۱۴۰۱ استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

رئیس پارک علم و فناوری کهگیلویه و بویراحمد: کشور‌هایی که برای جوانان ما هیچ هزینه‌ای نکرده‌اند، از توان علمی آن‌ها نهایت استفاده را می‌برند / لزوم حمایت از نخبگان علمی

6 مهر 1401 ساعت 12:53

آیین تجلیل از رتبه‌های برتر کنکور ۱۴۰۱ استان کهگیلویه و بویراحمد در پارک علم و فناوری استان برگزار شد.


آیین تجلیل از رتبه‌های برتر کنکور ۱۴۰۱ استان کهگیلویه و بویراحمد در پارک علم و فناوری استان برگزار شد.
به گزارش کبنا به نقل از روابط عمومی پارک علم و فناوری استان کهگیلویه و بویراحمد، در این نشست از فرناز حسن‌زاده رتبه یک رشته تجربی کشور، کیارش شیخی رتبه یک منطقه ۳ و ۲۴ کشوری، دنیا دیانتی پور رتبه ۸ منطقه ۳ و ۳۵ کشوری، پارمیس بانشی رتبه ۱۰ منطقه ۳ و ۵۵ کشوری به همراه خانواده‌هایشان تجلیل شد.
فرزین، رئیس پارک علم و فناوری استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست ضمن تقدیر از حضور رتبه‌های برتر کنکور و خانواده‌هایشان گفت: تلاش و همت ستودنی شما در کسب رتبه‌های برتر مایه غرور و افتخار استان است.

این عضو هیأت علمی دانشگاه یاسوج اظهار کرد: شما در میدان رقابت کنکور پیروزی بزرگی کسب کردید، اما موفقیت در زندگی روندی طولانی دارد. مسیری طولانی پیش رؤیتان است و بار سنگینی را بر دوش دارید.
رئیس پارک علم و فناوری استان کهگیلویه و بویراحمد با اظهار اینکه بیش از هر زمانی پدیده فرار نخبگان در کشور مطرح شده است، گفت: با وجود اینکه در کشور برای تربیت و پرورش نخبگان هزینه صرف می‌شود، اما متأسفانه از ظرفیت واقعی و علمی‌ایشان در درون کشور بهره لازم برده نمی‌شود و کشور‌هایی که برای جوانان ما هیچ هزینه‌ای نکرده‌اند، از انرژی و توان علمی آن‌ها نهایت استفاده را می‌برند که جذب نخبگان وظیفه و رسالت همه مسوولان است.
فرزین ادامه داد: شما در بهترین دانشگاه‌های کشور فارغ التحصیل خواهید شد و‌امیدوارم مشکلات استان ما به دست شما عزیزان حل شود.
وی با بیان اینکه «بعد از دانشگاه، پارک علم و فناوری استان از حضور شما در این مجموعه استقبال خواهد کرد» گفت: پارک علم و فناوری مجموعه‌ای توانمند در حوزه علوم امروزی است و می‌تواند در مقاطع بالاتر علمی جاذبه‌های خوبی برای شما داشته باشد.

فرزین عنوان کرد:‌ امیدوارم روزی شما در جایگاه‌های مختلف مدیریتی استان حضور پیدا کنید.
رئیس پارک علم و فناوری استان با اظهار اینکه «اساس فعالیت مجموعه‌هایی مثل پارک علم و فناوری بر مدار حمایت از نخبگان است»، گفت: این انتظار وجود دارد که نخبگان ما در کنار فعالیت‌هایی چون طبابت به دنبال تألیف، پژوهش و ثبت‌ایده‌ها و اختراعات باشند تا روح فرهیختگی همچنان در جامعه جاری و ساری باشد.


کد مطلب: 452888

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/452888/رئیس-پارک-علم-فناوری-کهگیلویه-بویراحمد-کشور-هایی-جوانان-هیچ-هزینه-ای-نکرده-اند-توان-علمی-آن-ها-نهایت-استفاده-می-برند-لزوم-حمایت-نخبگان

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1