تاریخ انتشار
سه شنبه ۵ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۲۷
کد مطلب : ۴۵۲۸۷۳

انتصاب یک کهگیلویه و بویراحمدی به عنوان مدیریت شعب بانک توسعه تعاون بوشهر

۱
۱
انتصاب یک کهگیلویه و بویراحمدی به عنوان مدیریت شعب بانک توسعه تعاون بوشهر
کبنا ؛
سید علمدار شایان سرپرست مدیریت شعب بانک توسعه تعاون استان بوشهر شد.
مراسم تکریم و معارفه سرپرست مدیریت شعب بانک توسعه تعاون در استان بوشهر، با حضور معاونت حقوقی و نظارت مدیرعامل و مدیر مرکز آموزش و پژوهش بانک توسعه تعاون در محل سالن اجتماعات مدیریت شعب استان بوشهر برگزار شد.
به گزارش کبنا به نقل از  روابط عمومی مدیریت شعب بانک توسعه تعاون استان بوشهر، در مراسم تکریم و معارفه مدیرشعب بانک توسعه تعاون در استان بوشهر از تلاش‌های سیدمجتبی حسینی تقدیر و با حکم محمد شیخ حسینی سرپرست بانک توسعه تعاون، سید علمدار شایان به سمت سرپرست مدیریت شعب این بانک در استان بوشهر معرفی گردید.
احمدی معاون مدیرعامل بانک در امور حقوقی و نظارت با اشاره به لزوم حرکت پرشتاب‌‌تر در مسیر بانکداری الکترونیک ابراز امیدواری کرد، با تلاش و کوشش همه همکاران و رهنمودهای تاثیرگذار مدیریت و اعضای هیات‌مدیره بانک، همواره جزو بانک‌های پیشرو در زمینه ارائه خدمات به تعاونگران و فعالان اقتصادی در استان‌ها باشیم.
در ادامه احمدی افزود: مشتری‌‌مداری، حفظ و جذب مشتریان کلان در بانک خصوصاً فعالان بخش تعاون، صنعت و تولید از اولویت‌های بانک توسعه تعاون و ضرورتی اجتناب‌ناپذیر در مسیر افزایش سهم بانک در بازار است.

معاون مدیرعامل بانک در امور حقوقی و نظارت ضمن تشکر و قدردانی از زحمات ۵ ساله حسینی مدیر سابق شعب بانک توسعه تعاون در استان بوشهر، متن لوح سپاس سرپرست بانک را قرائت و از تلاش‌های ایشان در بهبود و اعتلای نام بانک توسعه تعاون در استان بوشهر تجلیل و قدردانی کرد.
کریم میرزاخانی مدیر مرکز آموزش و پژوهش بانک توسعه تعاون با بیان این که استان بوشهر در جذب منابع، رفع تعهدات ارزی و دیگر شاخص‌ها به موفقیت‌های در خور توجهی دست یافته است، افزود: برای تعالی استان بهترین نسخه انتخاب هوشمند نقشه‌ راه بر اساس استراتژی‌های فعلی بانک و جدیت و تلاش برای دستیابی به اهداف است و این مهم جز با همدلی کلیه کارکنان در استان و درنظرداشتن رضای خدای متعال و خدمت به مردم میسر نخواهد شد.
شایان سرپرست مدیریت شعب استان بوشهر نیز ضمن تشکر از خدمات حسینی مدیرشعب سابق استان بیان کرد: رسیدن به اهداف بانک در قالب کار تیمی و هماهنگ امکان‌پذیر است که تلاش می‌شود در ادامه موفقیت‌های استان بوشهر گام‌های موثر، راهگشا و پرشتاب‌تری برداشته شود.
گفتنی است سید علمدار شایان سرپرست جدید مدیریت شعب استان بوشهر پیش از این عهده‌دار معاونت اعتباری حقوقی استان بوشهر و استان لرستان بوده است. معاون شعبه دهدشت، رییس شعبه سی سخت، رییس شعبه مرکزی یاسوج، رییس دایره حسابداری استان بوشهر، رییس دایره اداری و پشتیبانی استان کهگیلویه و بویراحمد، بازرس استان کهگیلویه و بویراحمد، معاون اعتباری و حقوقی استان لرستان، معاون اعتباری و حقوقی استان بوشهر از سوابق کاری شایان بوده است.
شایان فارغ التحصیل کارشناسی و کارشناسی ارشد از دانشگاه شیراز و اهل شهرستان کهگیلویه (دهدشت) است.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
اوه چه خبری
انتصابات به سبک زاکانی

انتصابات به سبک زاکانی

پیش از انتصابات اخیر زاکانی در سالگرد آغاز فعالیتش به‌عنوان شهردار دو حکم زد. یکی از ...
گره کور برجامی؛ در نیویورک خبری نشد

گره کور برجامی؛ در نیویورک خبری نشد

منابع آگاه از رایزنی های ایران و دیگر قدرت های جهانی پیش از آغاز نشست مجمع عمومی و پس ...
رونمایی از سبک جدید  کی روش

رونمایی از سبک جدید  کی روش

یک پیروزی روحیه‌بخش در مهم‌ترین دوستانه پیش از جام جهانی؛ این رویایی‌ترین شروع ممکن برای ...
1