کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد؛

هشدار مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد به مرغداران / جهاد کشاورزی پاسخگو باشد

4 مهر 1401 ساعت 16:31

در روزهای گذشته قیمت مرغ در بازار استان کهگیلویه و بویراحمد به کیلویی 70 هزار تومان رسید، در حالی که در برخی مناطق قیمت مرغ بسیار پایین تر عرضه می شود.


در روزهای گذشته قیمت مرغ در بازار استان کهگیلویه و بویراحمد به کیلویی 70 هزار تومان رسید، در حالی که در برخی مناطق قیمت مرغ بسیار پایین تر عرضه می شود. در بازار عرضه مرغ اختلالاتی ایجاد شده است و کم و بیش مرغ منجمد توزیع شده است.
به گزارش کبنا، مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد در این خصوص گفت: از مرغداران خواسته شده که بعد از ۴۳ روز جوجه ریزی،حتما مرغ را به کشتارگاه‌ها تحویل دهند.
براتعلی صالحی با بیان اینکه مسئول تامین مرغ مصرفی استان سازمان جهاد کشاورزی است گفت: این سازمان باید برنامه ریزی لازم در رابطه با جوجه ریزی را انجام دهد تا جوابگوی میزان مصرف روزانه مرغ مردم استان باشد.
صالحی تاکید کرد: مرغداری‌های استان باید هر روز مرغ آماده توزیع را به کشتارگاه‌ها تحویل دهند.
صالحی با بیان اینکه بعد از ۴۳ روز جوجه ریزی ، مرغ به وزن لازم برای مصرف می‌رسد از مرغداران خواست  بعد از این مدت ، مرغ تولیدی را به کشتارگاه‌ها تحویل دهند.
مدیر کل تعزیرات حکومتی استان گفت: در صورتی که مرغداری‌ها از این کار امتناع کنند تعزیرات حکومتی استان و دادستانی با آنان برخورد قانونی می کند.


کد مطلب: 452833

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/452833/هشدار-مدیرکل-تعزیرات-حکومتی-کهگیلویه-بویراحمد-مرغداران-جهاد-کشاورزی-پاسخگو-باشد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1