کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می دهد؛

رؤسای اداره‌های ورزش و جوانان گچساران و باشت تغییر کرد

3 مهر 1401 ساعت 10:12

سرپرست اداره های ورزش و جوانان شهرستان گچساران و شهرستان باشت تغییر کرد.


رؤسای اداره های ورزش و جوانان شهرستان گچساران و شهرستان باشت تغییر کرد.
به گزارش کبنا، محمد راهی به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان گچساران منصوب شد.
در حکمی به امضای دهقان مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد، محمد راهی داور ملی لیگ برتر فوتبال کشور و از کارشناسان حوزه تربیت بدنی آموزش و پرورش استان به عنوان سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان گچساران منصوب شد.
در آئین تکریم و معارفه مدیران ورزش و جوانان شهرستان گچساران که با حضور علیزاده معاون فرماندار شهرستان گچساران، خوبی معاون توسعه امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان، نارکی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گچساران، محمدی رئیس امور ورزش نفت و گچساران گچساران، حضرتی کارشناس مسئول ورزش آموزش و پرورش گچساران، انصاری حراست فرماندار گچساران، جمعی از پیشکسوتان هیات های شهرستانی و کارکنان اداره ورزش و جوانان گچساران برگزار شد، از خدمات سی ساله فریدون عبدالخانی تقدیر و تجلیل شد و در حکمی به امضای دهقان مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد، محمد راهی بعنوان سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان گچساران منصوب شد .
در متن انتصاب محمد راهی ،سرپرست جدید ورزش و جوانان شهرستان گچساران که به امضای عین الله دهقان مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد رسیده آمده است:
جناب آقای محمد راهی
پس از حمد خداوند یکتا و با صلوات بر حضرت محمد و آل محمد (ص) نظر به تعهد و تخصص جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست ورزش و جوانان شهرستان گچساران منصوب می شوید.

باشت باویان به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان باشت منصوب شد.
در حکمی از سوی دهقان مدیر کل ورزش و جوانان استان کهگیلویه وبویراحمد، عباس باشت باویان از کارکنان اداره کل ورزش و جوانان استان و شهرستان گچساران به عنوان سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان باشت منصوب شد.
در آئین معارفه سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان باشت که عصر روز شنبه دوم مهرماه 1401 و با حضور خوبی معاون توسعه ورزش اداره کل، حاتمی مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان استان و ستوده کارشناس مسئول جمعدار اموال اداره کل برگزار شد عباس باشت باویان به عنوان سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان باشت منصوب شد.
در متن انتصاب عباس باشت باویان، سرپرست جدید ورزش و جوانان شهرستان باشت که به امضای عین الله دهقان مدیر کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد رسیده آمده است:
جناب آقای عباس باشت باویان
پس از حمد خداوند یکتا و با صلوات بر حضرت محمد و آل محمد (ص) نظر به تعهد و تخصص جنابعالی به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست ورزش و جوانان شهرستان باشت منصوب می شوید.


کد مطلب: 452793

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/452793/رؤسای-اداره-های-ورزش-جوانان-گچساران-باشت-تغییر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1