کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

کبنا گزارش می‌دهد؛

نیروهای شهرداری یاسوج چهار ماه حقوق نگرفته‌اند / عضو شورای شهر: مقدم استعفا دهد

2 مهر 1401 ساعت 22:16

برخی از کارگران شهرداری در گفت‌وگو با خبرنگار کبنا از مطالبات پرداخت نشده خود در شهرداری یاسوج خبر دادند.


برخی از کارگران شهرداری در گفت‌وگو با خبرنگار کبنا از مطالبات پرداخت نشده خود در شهرداری یاسوج خبر دادند.
به گزارش کبنا، برخی از کارگران شهرداری که به خاطر مطالبات پرداخت نشده خود در محل شهرداری یاسوج تجمع کرده بودند در گفت‌وگو با خبرنگار کبنا از چهار ماه مطالبات پرداخت نشده خود خبر دادند.
این کارگران با بیان اینکه تجمع آنها صرفاً به خاطر مطالبات پرداخت نشده است، گفتند: چارت ما 400 نفر است، اما شهرداری یاسوج 900 نفر نیرو گرفته‌ است و همین امر باعث شده که مطالبات بخش زیادی از کارگران پرداخت نشود. 
چندین بار است که نیروهای شهرداری یاسوج به خاطر مطالبات خود دست به تجمع زده‌اند، اما گویا این سوءمدیریت‌ها تمامی ندارند. 
گفتنی است هدایت‌الله امیری نیز در گفت‌وگو با فارس با اشاره به وضعیت آشفته شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از شهردار این شهر خواست تا به صورت مسالمت آمیز استعفا داده و مدیریت شهری را به فرد دیگری واگذار کند
عضو شورای اسلامی شهر یاسوج در ادامه با برشمردن سوء مدیریت در این شهر گفت: اول مهر است و بچه های مردم باید سر کلاس‌های درس حاضر شوند شهرداری که نمی‌تواند حقوق و مزایای کارکنان قراردادی رسمی و شرکتی خود را پرداخت کند چرا باید همچنان اصرار بر ماندن داشته باشد.
وی گفت: آرای زیادی علیه شهرداری در محاکم قضایی صادر شده و آنها به دلیل ضعف حقوقی نمی‌توانند دفاعی در برابر این آرا داشته باشند.
این عضو با سابقه شورای اسلامی شهر یاسوج با بیان اینکه اکثریت مردم این شهر از سوء مدیریت در شهرداری ناراضی هستند و به همین خاطر مراجعات زیادی به ما دارند گفت: شهر یاسوج با سرعت ۱۰۰ کیلومتر در حال سقوط است و آقایان هیچ گونه توجهی به آن ندارند و پنج سال تمام سوء مدیریت را کافی نمی‌دانند.
وی با بیان اینکه اگر بحث منافع شخصی باشد پنج سال باید هم برای آنها کافی باشد گفت: شورای اسلامی شهر یاسوج در برابر این سوء مدیریت سکوت کرده، آقایان بگویند تا چه موقع می‌خواهند از خواب بیدار شوند در حالی که مردم به شدت از اوضاع شهر یاسوج نگران و گلایه‌مند و معترض هستند.
امیری با اشاره به اینکه شهرداری هیچ برنامه‌ای برای حال حاضر و آینده شهر یاسوج ندارد خطاب به نستهن مقدم گفت: آقای شهردار با یک استعفای جانانه آبروی خود را حفظ کرده و اجازه ندهید تا این اندازه به شهر در لوای سوء مدیریت ظلم شود.
این عضو شورای شهر با انتقاد از وضعیت چاله چوله‌ها در معابر و خیابانها و ضعف المان شهری و همچنین فضای سبز این شهر گفت: یاسوج نه تنها در لبه پرتگاه که در حال سقوط است شهرداری که از پرداخت حقوق کارکنان رسمی و قراردادی و شرکتی از ۳ تا ۹ ماه عاجز و ناتوان است چه اصراری بر ماندن دارد.
وی با بیان اینکه در سال گذشته و در ابتدای شکل گیری شورا قول دادیم که با شهردار و شورای شهر همراهی داشته باشیم هر چند که به آقای شهردار رای ندادیم، یادآور شد: اما امروز پس از یک سال می بینیم که هیچ کاری انجام نشده شهر نه تنها تغییری نکرده بلکه اوضاع بدتر از گذشته شده است نمی‌دانم این اصرار بر ماندن چیست تا شهر بیشتر نابود نشده خودشان استعفا بدهند و بروند.
امیری سپس از رویکرد اصحاب رسانه و خبرنگاران در خصوص وضعیت شهر یاسوج و شهرداری و عملکرد شورای اسلامی شهر به شدت انتقاد کرد و گفت: رسالت شما این است که به حرف مردم گوش دهید مشکلات مردم را ببینید شما گوش شنوا و چشم بینای مردم هستید چرا چشم های خود را بر روی اوضاع شهر یاسوج بسته‌اید.
وی گفت: آینده در خصوص عملکرد شما برای تبیین مشکلات شهر یاسوج قضاوت خواهد شد در حالی که بدترین نوع مدیریت را بر شهر یاسوج داریم اما بسیاری از رسانه‌های ما بر روی آن چشم و گوش بسته‌اند قطعا آینده در خصوص عملکرد اصحاب رسانه قضاوت خواهد کرد.
عضو شورای شهر یاسوج افزود: امروز اگر مردم از این طیف نا امید شده و بدبین شوند باید فاتحه همه چیز را خواند رسانه‌ها باید سره را از ناسره تشخیص داده و در جایی که سوء مدیریت به صورت کامل مشهود است ساکت ننشینند.

بیشتر بخوانید:
 
تجمع چندین باره نیروها و پرسنل شهرداری یاسوج جلوی استانداری کهگیلویه و بویراحمد + فیلم
 
هیاهو برای هیچ
 
عملکرد بسیار ضعیف شهرداری یاسوج؛ نهادی که حقوق کارگران خود را نمی تواند پرداخت کند!


کد مطلب: 452789

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/452789/نیروهای-شهرداری-یاسوج-چهار-ماه-حقوق-نگرفته-اند-عضو-شورای-شهر-مقدم-استعفا-دهد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1