کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

همزمان با سراسر کشور برگزار شد:

برگزاری جشن غنچه‌های حسینی با حضور نوآموزان در کهگیلویه و بویراحمد

31 شهريور 1401 ساعت 14:32

همزمان با سراسر کشور جشن غنچه های حسینی با حضوربیش از 13 هزار نوآموز پیش دبستانی در مراکز پیش دبستانی و مهدکودک ها در 13 شهرستان ومنطقه کهگیلویه وبویراحمد برگزارشد.


در آستانه بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید در آیین هایی نمادین و همزمان با سراسر کشور نوآموزان پیش دبستانی در مراسم جشن غنچه ها با شور و شعف خاصی به استقبال سال تحصیلی جدید رفتند.
به گزارش کبنا، مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد در این آیین که با حضور ناظر وزارتی پروژه مهر و سایر مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد، گفت: نوآموزان پیش دبستانی سرمایه های ارزشمند انسانی جامعه به عنوان امانت در دستان معلمان هستند.
حسنعلی عزت‌خواه گفت: امروز همزمان با سراسر کشور در جشن غنچه های بیش از ۱۳ هزار نو آموز پیش دبستانی روانه کلاسها شدند. وی افزود: اولیاء نوآموزان لازم است تا فعالیت‌ها و آموزش‌های دوره پیش‌دبستانی را جدی گرفته و در روند تعلیم و تربیت با مسئولین کودکستانها در تعامل سازنده و موثر داشته باشند.

مدیر آموزش وپرورش شهرستان بویراحمد ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: وی با اشاره به اهمیت توجه به مراکز پیش‌دبستانی اظهار داشت: نهادینه شدن فعالیت‌های آموزشی و پرورشی باید از دوران پیش‌دبستانی آغاز شود چرا که کودک در این سن آماده پذیرش هر نوع آموزش جهت قرار گرفتن در مسیر صحیح را دارد.
 کورش دلشاد با تبریک سال تحصیلی جدید از والدین خواست نسبت به تغذیه ، زمان خواب و رعایت موارد آموزشی توجه‌ لازم را داشته باشند.
 رئیس اداره پیش دبستانی و دوره اول ابتدایی نیز گفت: جشن غنچه ها جهت آشنایی نوآموزان با محیط کودکستانها، عوامل تربیتی و آموزشی و همچنین ایجاد خاطره ای خوب و به یاد ماندنی برای آنها می باشد.  
زابلی پور افزود: مربیان فعالیتهای تربیتی و آموزشی مورد نیاز نوآموزان را با توجه به اهداف وسیاستهای کودکستانها تهیه وتدریس نمایند.
در پایان آیین زنگ غنچه ها به صدا در آمد و نو آموزان پیش دبستانی با شاخه های گل روانه کلاسهای درس شدند.


 


کد مطلب: 452705

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/452705/برگزاری-جشن-غنچه-های-حسینی-حضور-نوآموزان-کهگیلویه-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1