کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی استان گفت؛

رفع تصرف 32 هکتار از اراضی ملی گچساران + فیلم

24 شهريور 1401 ساعت 18:11

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۳۲ هکتار از اراضی ملی گچساران در پلاک ۲۹ پکک این شهرستان قلع و قمع و رفع تصرف شد.


فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۳۲ هکتار از اراضی ملی گچساران در پلاک ۲۹ پکک این شهرستان قلع و قمع و رفع تصرف شد.
 

سرهنگ محمد داور روز پنجشنبه (24 شهریورماه 1401) در این خصوص اظهار کرد: این اقدام در راستای اجرای احکام قضایی صادره از  محاکم قضایی در گچساران انجام شده است.
وی با بیان اینکه از این میزان اراضی ملی ۳۹۱ مترمریع قلع و قمع و مابقی رفع تصرف شده گفت: با متخلفانی که بدون مجوز قانونی اقدام به رفع تصرف زمین های ملی کنند، برخورد  خواهد شد.
داور ابراز کرد: این مقدار اراضی ملی با صدور احکام قضایی و تلاش یگان حفاظت منابع طبیعی از دست یک  سودجو خارج شد.
وی تصریح کرد: این اقدام در راستای جلوگیری از تخریب و تصرف زمین های منابع ملی در شهرستان گچساران انجام شد.
داور ادامه داد: همچنین بیش از ۱۰ هکتار از باغ مرکبات بالای پنج سال در منطقه تلخاب شیرین این شهرستان مطابق با قانون در هفته گذشته  قلع و قمع شد.
 فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: بیش از ۵۰ هکتار از اراضی ملی این شهرستان امسال از دست افراد سودجو رفع تصرف شد.
داور اظهار داشت: بیش ۳۰  پرونده تخلف امسال در عرصه منابع طبیعی این شهرستان تشکیل شده و متخلفان برای پیگیری های قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.
وی بیان کرد: اراضی ملی که به منظور انجام کارهای کشاورزی و یا ساخت و سازهای غیرمجاز تصرف می شود، از سوی نیروهای یگان حفاظت از منابع طبیعی شناسایی شده و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی ارسال می شود.


کد مطلب: 452484

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/452484/رفع-تصرف-32-هکتار-اراضی-ملی-گچساران-فیلم

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1