تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۵۰
کد مطلب : ۴۵۲۴۴۶
برای یک رویداد بین المللی انجام گرفت

دعوت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد از شرکت های دانش بنیان

۰
دعوت محیط زیست کهگیلویه و بویراحمد از شرکت های دانش بنیان
کبنا ؛نمایشگاه بین المللی محیط زیست فرصتی برای نقش آفرینی شرکت های دانش بنیان با کسب و کارهای محیط زیستی و مشاغل سبز است.
به گزارش کبنا، پس از وقفه ای 3 ساله متاثر از شرایط کرونایی حاکم بر کشور، بیستمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست قرار است از تاریخ 19 لغایت 22 مهرماه 1401 در مجتمع نمایشگاهی بوستان گفتگو در تهران برگزار می گردد.
برهمین اساس، اسلام جاودان خرد مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گفت: به منظور تحق شعار امسال "محیط زیستِ مردم پایه، هوشمند و فناورانه" بیستمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست با رویکردی متفاوت از ادوار گذشته  در مهرماه جاری برگزار خواهد شد.
جاودان خرد گفت: این نمایشگاه فرصت مناسبی برای نقش آفرینی شرکت های دانش بنیان، فناوری های نوین کسب و کارهای محیط زیستی و مشاغل سبز است که با تولیدات نوین خود در عرصه بین المللی دیده شوند.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان افزود: در این نمایشگاه با همکاری معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور، صندوق نوآوری و شکوفایی و صندوق ملی محیط زیست آخرین دستاوردهای علمی دولت سیزدهم به نمایش گذاشته خواهد شد.
جاودان خرد ضمن دعوت از حضور شرکت های دانش بنیان و صنایع جهت شرکت در این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه فرصت مناسبی برای آگاهی از آخرین تحولات و دستاوردهای علمی کشور در حوزه محیط زیست و مشاغل سبز است که  مسئولین پارک علم و فناوری استان، صنعت معدن و تجارت، شرکت های صنعتی و اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی می‌توانند از این ظرفیت استفاده و تبادل اطلاعات و محصولات را داشته باشند. 
نام شما

آدرس ايميل شما

سکوت مداحان سرشناس!

سکوت مداحان سرشناس!

قشار مختلف کشور در روزهای اخیر به نوعی مواضع خود را بیان کردند. در این میان یک موضوع ...
عباس عبدی: نظام آموزشي ورشكسته

عباس عبدی: نظام آموزشي ورشكسته

عباس عبدی گفت: باید صریح گفت؛ آنان که امروز در خیابان معترضند و با تعبیر رسمی اغتشاشگر ...
انتصابات به سبک زاکانی

انتصابات به سبک زاکانی

پیش از انتصابات اخیر زاکانی در سالگرد آغاز فعالیتش به‌عنوان شهردار دو حکم زد. یکی از ...
1