تاریخ انتشار
چهارشنبه ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۰۴
کد مطلب : ۴۵۲۴۳۵
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد:

اگر مدیری اعتبار جذب نکند در رسانه‌ ها اعلام می‌ شود / مدیران باید به مردم پاسخ دهند

۰
اگر مدیری اعتبار جذب نکند در رسانه‌ ها اعلام می‌ شود / مدیران باید به مردم پاسخ دهند
کبنا ؛
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد هم در خصوص جذب اعتبارات اسناد خزانه به مدیران هشدار داد و گفت: اگر مدیری اعتبار جذب نکند در رسانه‌ ها اعلام می‌ شود.
به گزارش کبنا از یاسوج، کیامرث حاجی‌زاده معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری در نشست بررسی اسناد خزانه با اشاره به اینکه جهش جدی در طرح های عمرانی استان رخ داده است، گفت: پیش از این هزار و ۴۷۰ طرح وجود داشت که اغلب غیرفعال بودند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری با اشاره به اینکه میانگین عمر بهره‌برداری از طرحها در این استان ۱۷ سال است، افزود: برای استانی که در حال توسعه است قابل قبول نیست طرح های عمرانی ۱۰ تا ۱۵ سال راکد باشد و طرح های کلیدی هم شروع نشده باشد.
وی با بیان اینکه با حرکت لاک پشتی در ساخت طرح ها چگونه می‌خواستیم استان را در برنامه‌های توسعه از محرومیت خارج کنیم، گفت: طرح ها اولویت‌بندی شدند و با وجود وضعیت بد اقتصادی دولت کنونی و گذشته اما با همراهی مسئولان، نمایندگان و مردم، کهگیلویه و بویراحمد به کارگاه بزرگ عمرانی تبدیل شد.
حاجی‌زاده با بیان اینکه کافی نبودن اعتبارات یکی از دلایل طولانی شدن طرح های عمرانی بود، یادآور شد: حرکت جدی برای جذب اعتبارات شروع شد و اعتبارات خوبی از محل هدفمندی یارانه‌ها، متمم سفر رئیس جمهور، محرومیت ‌زدایی و سایر محل‌ها اختصاص یافت که بی‌سابقه بود.
معاون عمرانی استانداری در خصوص جذب اعتبارات اسناد خزانه گفت: مهلت برای جذب اعتبارات اسناد خزانه تیرماه بود اما این زمان دو ماه تمدید  و به پایان شهریور موکول شد که دستگاه‌ها در روزهای پایانی شهریور اعتبارات اسناد خزانه را جذب کنند.
حاجی‌زاده با اشاره به اینکه مبادا رقمی از اعتبارات استان برگشت داده شود، تاکید کرد: زیبنده نیست در استان کمتر توسعه یافته کهگیلویه و بویراحمد رقمی برگشت داده شود.
وی با تاکید بر فعالیت شبانه‌روزی برای جذب اعتبارات اسناد خزانه، گفت: دستگاه‌ها تا روز پنجشنبه ۲۴ شهریور زمان دارند اعتبارات اسناد خزانه را جذب کنند، دوشنبه ۲۸ شهریور نیز آخرین مهلت جذب اعتبارات نقد استان است و این تاریخ‌ها به هیچ وجه قابل تمدید نیست و ریال به ریال اعتبارات باید جذب شود.
وی خطاب به مدیرکل دفتر امور شهری استانداری و شهرداران با بیان اینکه سال سختی را در پیش دارید، افزود: دولت امسال اعتبارات خوبی از محل آلایندگی و ارزش افزوده به شهرداری‌ها اختصاص داده، قانون هم صراحتا اعلام کرده این اعتبارات باید در طرح های حوزه زیرساخت تعریف شود.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد هم در خصوص جذب اعتبارات اسناد خزانه به مدیران هشدار داد و گفت: اگر مدیری اعتبار جذب نکند در رسانه‌ ها اعلام می‌ شود.
علی شهابی‌نسب بیان کرد: اگر یک ریال از اعتبارات استان برگشت بخورد قابل بخشش نیست، مدیران باید به مردم پاسخ دهند.
 مدیرکل دیوان محاسبات نیز با بیان اینکه انتظار می‌رفت با تمدید مهلت دوماهه، اعتبارات جذب شده باشد،گفت: مدیران برخی دستگاه‌ها می‌گویند اعتبارات سایر دستگاه‌ها را جذب می‌کنند درحالی که اعتبار خودشان را هنوز جذب نکرده‌اند.
اسماعیل کیهان با تاکید بر اینکه اعتبارات در روزهای باقیمانده جذب شود، خاطرنشان کرد: از اسناد غیرواقعی برای جذب اعتبارات جلوگیری می شود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما

عباس عبدی: نظام آموزشي ورشكسته

عباس عبدی: نظام آموزشي ورشكسته

عباس عبدی گفت: باید صریح گفت؛ آنان که امروز در خیابان معترضند و با تعبیر رسمی اغتشاشگر ...
انتصابات به سبک زاکانی

انتصابات به سبک زاکانی

پیش از انتصابات اخیر زاکانی در سالگرد آغاز فعالیتش به‌عنوان شهردار دو حکم زد. یکی از ...
گره کور برجامی؛ در نیویورک خبری نشد

گره کور برجامی؛ در نیویورک خبری نشد

منابع آگاه از رایزنی های ایران و دیگر قدرت های جهانی پیش از آغاز نشست مجمع عمومی و پس ...
1