کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پاسخ معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به حاشیه ستاد کرونا؛

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد کسانی را که برداشت ناصواب کردند به روز قیامت واگذار کرد

13 شهريور 1401 ساعت 20:40

سید جواد هاشمی‌مهر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در آخرین جلسه ستاد کرونا، به مدیرانی که با تأخیر به محل جلسه آمده بودند، اجازه ورود نداد. این اقدام معاون سیاسی که به گفته خودش به جهت انضباط بخشی به جلسات بود با واکنش‌های متعددی روبرو شد تا جایی که سید ناصر حسینی‌پور نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت به پشت درب ماندن رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج واکنش نشان داد و نوشت: رفتار‌های خام و به دور از تدبیر می‌تواند تبعات اجتماعی سنگینی در پی داشته باشد.



سید جواد هاشمی‌مهر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در آخرین جلسه ستاد کرونا، به مدیرانی که با تأخیر به محل جلسه آمده بودند، اجازه ورود نداد. این اقدام معاون سیاسی که به گفته خودش به جهت انضباط بخشی به جلسات بود با واکنش‌های متعددی روبرو شد تا جایی که سید ناصر حسینی‌پور نماینده مردم شهرستان‌های گچساران و باشت به پشت درب ماندن رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج واکنش نشان داد و نوشت: رفتار‌های خام و به دور از تدبیر می‌تواند تبعات اجتماعی سنگینی در پی داشته باشد. [کلیک کنید]
به گزارش کبنا، بنا بر اخبار رسانه‌ها سید جواد هاشمی‌مهر معاون سیاسی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در نشست آموزش و پرورش به این حواشی پاسخ داد و اظهار داشت:از ابتدای شروع مسئولیتم به عنوان معاون سیاسی امنیتی استانداری تمام جلسات ستاد کرونا را مدیریت کردم و در کنار دانشگاه علوم پزشکی بودم.
معاون سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: روز گذشته با توجه به در پیش بودن همایش اربعین و اعزام زوار از استان به کربلا همچنین بازگشایی مدارس نشست استانی کرونا برگزار شد.
وی در خصوص اینکه اجازه ورود به مدیرانی که با تأخیر به جلسه آمده بودند، داده نشد، گفت: قصد اهانت به کسی را نداشتم و هدف تنها ایجاد نظم و انضباط در جلسات بود.
هاشمی مهر عنوان کرد: اتفاق روز گذشته بی‌اخلاقی و بی‌حرمتی به رئیس دانشگاه علوم پزشکی نبود فرماندار خود من هم پشت در ماند و اجازه ندادم وارد جلسه شود که همه این اقدامات به خاطر انضباط بخشی به جلسات بود.
هاشمی‌مهر عنوان کرد: اگر کسی ناراحت شده عذرخواهی می‌کنم، کسانی هم که برداشت‌های ناصواب کردند را به روز قیامت واگذار می‌کنم.

بیشتر بخوانید:

آیا «غلام‌نژاد» از معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد عذرخواهی می‌کند؟ / سید ناصر حسینی در دفاع از غلام‌نژاد: رفتار‌های خام و به دور از تدبیر می‌تواند تبعات اجتماعی سنگینی در پی داشته باشد


کد مطلب: 452157

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/452157/معاون-استاندار-کهگیلویه-بویراحمد-کسانی-برداشت-ناصواب-کردند-روز-قیامت-واگذار

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1