تاریخ انتشار
چهارشنبه ۹ شهريور ۱۴۰۱ ساعت ۰۱:۲۴
کد مطلب : ۴۵۱۹۷۶

سریال دنباله دار اقدمات جهادی و انقلابی هلدینگ خلیج فارس با حضور نشان زاده در پتروشیمی گچساران

۳
۰
سریال دنباله‌دار اقدمات هلدینگ خلیج فارس با حضور نشان زاده در پتروشیمی گچساران
کبنا ؛اقدمات جهادی و انقلابی تیم دکتر علی عسکری مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس، با حضور سه روزه مهندس نشان زاده  در سایت پتروشیمی گچساران همچنان ادامه دارد.
در سال ۱۳۸۵ که کلنگ پتروشیمی گچساران به زمین خورد و وعده هزار روزه برای افتتاح آن داده شد حتی بدبین‌ترین شخص هم فکرش را نمی‌کرد که این کلنگ بعد از سپری شدن ۱۸ سال همچنان در گل بماند.
بدون شک یکی از عمده‌ترین دلایل عدم پیشرفت یا  تأخیر در به انجام رساندن چنین پروژه‌هایی کم توجهی یا بی‌توجهی مدیران بالادست می‌باشد.
با روی کار آمدن تیم جدید مدیریتی گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس به رهبری دکتر علی عسکری و چیدمان مدیران متخصص و متعهد و باورمند به توان داخل و تزریق روحیه جهادی و انقلابی، روح تازه‌ای در کالبد این بخش عظیم صنعت پتروشیمی دمیده شد.
گواه این سخن مرتفع‌سازی مشکلات و موانع پالایشگاه یادآوران و پتروشیمی‌های گچساران، دهدشت، آپادانا و هنگام و... در چند ماه اخیر می‌باشد.
لازم به ذکر است که با روی کار آمدن تیم جدید گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس در طی شش ماه اخیر معاونت محترم برنامه‌ریزی و توسعه کسب و کار مهندس نشان‌زاده مقدم چهار بازدید می‌دانی و گره گشا از پروژه پتروشیمی گچساران داشته‌اند.
در سفر اخیر مهندس نشان‌زاده مقدم به پروژه پتروشیمی گچساران که سه روز به طول انجامید، با رصد می‌دانی از تمامی واحد‌های پروژه و دیدار با پرسنل شاغل در این واحد‌ها و شناسایی موانع و مشکلات از نزدیک و  فراخواندن مدیران مربوطه به سایت پتروشیمی گچساران تصمیمات کلیدی و حیاتی جهت مانع زدایی و رفع مشکلات و روی ریل قرار گرفتن پروژه جهت تکمیل احجام باقی مانده و رسیدن به مرحله راه‌اندازی اتخاذ گردید.
همچنین در این سفر مهندس مهدی سیفی از مدیران جوان، کارآمد و انقلابی بعنوان نماینده ویژه معاون برنامه‌ریزی و توسعه کسب و کار گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس در شرکت پتروشیمی گچساران معرفی شد که نوید بخش آینده‌ای روشن‌تر برای این پروژه عظیم ملی می‌باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما

Iran, Islamic Republic of
آره راست میگه در هر چهار سفرش چهار نفر به مجموعه آنهم غیر بومی اکثرا همشهری خودشان را چپاندند و برای انتخابات آتی موحد خوب نیرو می چپونه نیروهای امنیتی و نظارتی کجای کارند
Iran, Islamic Republic of
اخ وبخت گچساران و گچسارانی که در عرض ۶ ماه ۱۶ نفر را به پتروشیمی گچساران تحمیل کرده ..
دیارم گچساران
Iran, Islamic Republic of
ببین برادران واقع بینانه فکر کنیدمهندس نشانزاده از فرزندان شایسته استان هستند که با توانایی خود این پترو شیمی رو خیلی خوب جلو کشاند .بچهای استان همه بومی هستند .چرا شما ازاین همه نیروی غیر بومی که هست فقط به قول خودتان نیروهای نشان زاده رو میبینید.من یک معلم هستم و ازدرون پتروشیمی خبر دارم.مهندس نشان زاده زحمات زیادی کشیده برای پتروشیمی .
درخشش دو عضو هیئت علمی و دو دانش‌آموخته دانشگاه یاسوج در جمع «دانشمندان برتر دنیا»

درخشش دو عضو هیئت علمی و دو دانش‌آموخته دانشگاه یاسوج در جمع «دانشمندان برتر دنیا»

دو عضو هیات علمی و دو دانش آموخته دانشگاه یاسوج در سال ۲۰۲۲ میلادی در لیست یک درصد دانشمندان ...
سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: براندازی نه ممکن است نه مطلوب

سید محمد خاتمی: انکار وضع بدی که به نام زندگی بر مردم تحمیل می‌شود نارضایتی را از بین ...
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
1