تاریخ انتشار
دوشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۱۳
کد مطلب : ۴۵۱۶۸۱
کریمی خبر داد:

جذب ۹ کارگزار در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، عشایر و روستائیان

۰
جذب ۹ کارگزار در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، عشایر و روستائیان
کبنا ؛جذب ۹ کارگزار در صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، عشایر و روستائیانمتقاضیان واجد شرایط می‌توانند مدارک خود را به آدرس یاسوج بلوار استاندارد، صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر استان حداکثر تا پنجم شهریورماه ۱۴۰۱ ارسال کنند.
به گزارش کبنا، صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد، در نظر دارد مطابق ضوابط و مقررات و به منظور خدمت‌رسانی به جامعه هدف خود، نسبت به جذب ۹ کارگزار از طریق گزینش و مصاحبه اقدام کند.
عیسی کریمی، مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص جزئیات این فراخوان به خبرنگار ما گفت: این صندوق تکمیل کارگزاران خود از بین افراد جویای کار در استان که فارغ التحصیل دانشگاهی، دارای مدرک لیسانس و بالاتر، مسلط به کامپیوتر، بومی منطقه و همینطور دارای فن بیان قوی و داشتن سوابق بیمه‌ای از جمله بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر باشند کارگزار بکار می‌گیرد.
وی افزود: این تعداد کارگزار برای بخش‌های “زیلایی” در شهرستان مارگون، “سرآسیاب یوسفی” و “ممبی” در شهرستان بهمئی، “موگرمون” در شهرستان لنده، بخش‌های “کبگیان” و “سپیدار” و دهستان “کاکان” در شهرستان بویراحمد، بخش “دیشموک” در شهرستان کهگیلویه و اداره امور عشایر در شهر گچساران پذیرش و بکار گرفته می‌شوند.
کریمی تصریح کرد: متقاضیان واجد شرایط می‌توانند مدارک خود را به آدرس یاسوج بلوار استاندارد، صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر استان حداکثر تا پنجم شهریورماه ۱۴۰۱ ارسال کنند.
وی بیان کرد: پس از انجام گزینش و مصاحبه از بین متقاضیان، ۹ نفر کارگزار انتخاب و مشغول به کار می‌شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما

راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

رهبر معنوی اهل سنت ایران در جریان حیات دینی و سیاسی خود همواره مواضع قابل تامل و جنجالی ...
1