تاریخ انتشار
يکشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۳۶
کد مطلب : ۴۵۱۴۰۸
مدیرکل کمیته امداد استان گفت؛

مردم کهگیلویه و بویراحمد یک میلیارد تومان صدقه پرداخت کردند / پرداخت الکترونیکی صدقات از طریق کد کیوآر

۰
مردم کهگیلویه و بویراحمد یک میلیارد تومان صدقه پرداخت کردند / پرداخت الکترونیکی صدقات از طریق کد کیوآر
کبنا ؛
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردم خیر و نیکوکار استان از ابتدای سال جاری تاکنون، یک میلیارد و 285 میلیون تومان صدقه به نیازمندان پرداخت کرده اند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، گفت: یکی از رویکردهای کمیته امداد توسعه مشارکت های مردمی به منظور جلب کمک ها و حمایت های بیشتر مردم و خیران نیکوکار جهت ارائه خدمت بهتر به نیازمندان است.
وی افزود: طرح های مشارکتی زیادی از جمله زکات، صدقات، جشن‎‎های نیکوکاری و عاطفه‎‎ها یا طرح‎‎های اطعام نیازمندان و اکرام ایتام و ‏محسنین در کمیته امداد در حال انجام است.
مبشری تصریح کرد: مردم نوع دوست و خیراندیش کهگیلویه و بویراحمد از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از یک میلیارد و 285 میلیون تومان صدقه به نیازمندان استان کمک کرده اند.
وی بیان کرد: این مبلغ صدقه از 39 هزار و 115 مورد صندوق های بزرگ در اماکن و معابر، صندوق های کوچک و از طریق کدهای کیوآر حقیقی و حقوقی جمع آوری شده است.
مبشری خاطرنشان کرد: صدقات جمع آوری شده در بخش های درمانی، فرهنگی، جهیزیه، عمرانی و... برای مددجویان و نیازمندان هزینه می شود.
وی با اشاره به اینکه 36 هزار و 762 صندوق بزرگ و کوچک در استان وجود دارد، گفت: یکی از مهم ترین روش های جمع آوری صدقات استفاده از کد کیو آر است که در این روش هر مشترک صندوق صدقات می‌تواند با داشتن کد ( QR) اختصاصی خود و با استفاده از گوشی همراه به آسانی نسبت به پرداخت صدقه اقدام کند.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد افزود: این روش یکی از راههای پرداخت صدقه در کنار سایر روش‌ها است و از مزایای آن می‌توان به راحت‌تر پرداخت کردن صدقه، امکان پرداخت در هر زمان و مکان و تسریع در کمک رسانی به نیازمندان اشاره کرد.
مبشری با تقدیر از مردم خیر و نیکوکار کهگیلویه و بویراحمد به واسطه همراهی در برنامه های کمیته امداد گفت: این نهاد، در مسیر خدمت رسانی بی منت به نیازمندان حرکت می کند و اعتماد سازی مهم ترین اولویت ‏آن در بخش مشارکت های مردمی است.‏
وی شفاف سازی را مهم ترین دلیل اعتماد مردم به کمیته امداد عنوان کرد و افزود : اعتماد سازی مهم ترین دستاورد کمیته امداد ‏است و حجم کمک ها و مشارکت های خیران و مردم در کمک به محرومان دلیلی بر این اعتماد است.
نام شما

آدرس ايميل شما

راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

رهبر معنوی اهل سنت ایران در جریان حیات دینی و سیاسی خود همواره مواضع قابل تامل و جنجالی ...
1