کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

با همکاری بسیج سازندگی

آغاز عملیات آبرسانی به روستاهای لنده به همت سپاه/اجرای ۷کیلومتر مترخط لوله+تصاویر

23 مرداد 1401 ساعت 15:59

فرمانده سپاه ناحیه لنده از آغاز عملیات اجرایی آبرسانی به روستاهای ایدنک و سرآسیاب شهیدکریمی به طول ۷کیلومتر خط انتقال آب شرب در لنده خبرداد.


فرمانده سپاه ناحیه لنده از آغاز عملیات اجرایی آبرسانی به روستاهای ایدنک و سرآسیاب شهیدکریمی به طول ۷کیلومتر خط انتقال آب شرب در لنده خبرداد.

به گزارش کبنانیوز؛ سرهنگ پاسدار روح الله ویسی با اشاره به ضرورت همکاری و تعامل سپاه پاسداران با ادارات و نهاد‌ها به خصوص ادارات خدمات‌رسان گفت: امروز سپاه به عنوان یکی از پرتعامل‌ترین نهاد با ادارات و سازمان‌های مختلف کشور به خصوص در بحران‌ها است.

فرمانده سپاه ناحیه لنده گفت: پس از بررسی و احصاء مشکلات در حوزه تأمین آب شرب شهرستان لنده به خصوص در حوزه‌های روستایی و برابر تفاهم نامه صورت گرفته با آب و فاضلاب شهرستان و بسیج سازندگی سپاه فتح و سپاه ناحیه لنده بحث آبرسانی و ایجاد خط انتقال جدید آب از روستای دم تنگ لنده تا روستا‌های سراسیاب و ایدنک به همت بسیج سازندگی سپاه فتح از امروز آغاز شد.

ویسی گفت: در این طرح بیش از ۳هزار و۵۰۰متر لوله ۲۰۰ و ۱هزار متر لوله ۱۶۰ و ۲هزار و ۵۰۰متر لوله ۱۲۵ به متراژ ۷هزار متر از شروع عملیات تا پایان عملیات به طول ۷کیلومتر اجرایی خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه لنده گفت: با اجرای این طرح آبرسانی که به همت سپاه فتح اجرایی می‌شود شاهد خدمت بی‌منت به مردم روستا‌های ایدنک و سراسیاب به همت سپاه پاسداران هستیم.
وی در ادامه تأکیدکرد: هفته گذشته نیز بیش از ۵۰۰متر لوله پلی اتلین جهت انشعابات داخلی در کوچه‌ها و معابر نیز تحویل اداره آب و فاضلاب شهرستان لنده شده است که در راستای محرویمت زدایی و توجه بهتر به خدمات‌رسانی به شهروندان صورت گرفته است.

ویسی گفت: آنچه امروز رسالت ما است خدمت به مردم در سایه‌امیدآفرینی برای حرکت به سمت آینده است که‌امیدواریم این خدمات ارزشمند سپاه به مردم کام انان را شیرین کند


کد مطلب: 451402

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/451402/آغاز-عملیات-آبرسانی-روستاهای-لنده-همت-سپاه-اجرای-۷کیلومتر-مترخط-لوله-تصاویر

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1