کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

یادداشت ارسالی؛

معنای دوباره واژه‌های «جهادی» و «انقلابی» در فرمانداری بویراحمد

22 مرداد 1401 ساعت 22:16

شهرام مهدوی مطلق فرماندار بویراحمد که در جلسه معارفه‌اش گفته بود دکمه‌های پیراهن پاسداری و بند پوتین سربازی‌اش را با هیچ چیز عوض نمی‌کند، در این مدت همچون یک سرباز در پی پیگیری مطالبات مردم این شهرستان بوده است.


یادداشت ارسالی؛ شهرام مهدوی مطلق فرماندار بویراحمد که در جلسه معارفه‌اش گفته بود دکمه‌های پیراهن پاسداری و بند پوتین سربازی‌اش را با هیچ چیز عوض نمی‌کند، در این مدت همچون یک سرباز در پی پیگیری مطالبات مردم این شهرستان بوده است.
مهدوی مطلق پیش از آنکه لباس فرمانداری بویراحمد را بر تن کند، با لباس‌های خاکی‌اش و در کسوتی دیگر به دنبال مطالبات مردمی بود. توئیت‌هایش در فضای مجازی بیش از همه نشان دهنده دغدغه‌ای بود که برای این مردم داشت.  
با ورود مهدوی مطلق به فرمانداری، علاوه بر اینکه قانون‌مداری حاکم شده، روحیه جهادی و انقلابی‌گری نیز در پی آن در این حوزه به وجود آمده است. پای‌بندی به دغدغه‌هایش را به خوبی می‌توان در انتصاب مجموعه مشاورین جوان و کاردانش مشاهده کرد.
گفتنی است رویکرد مهدوی مطلق، بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب است؛ مدیریت جهادی و پیوست عدالت در تمام ابعاد حکمرانی، مردم‌محوری، پرهیز از خوی اشرافی گری و مبارزه بی‌امان با فساد خصوصاً در حوزه منابع طبیعی و محیط زیست و تأکید بر وحدت که تاکنون به همه آنها پایبند بوده است.
فرماندار بویراحمد، انقلابی‌گری را در انحصارگری نمی‌داند. وی معتقد است که وحدت برای پیشرفت بر اساس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، لازمه تحول در این شهرستان است و وحدت، حلقه مفقوده‌ی ما برای پیشرفت است.
مهدوی که خود را وابسته به جریان‌های اصولگرا و اصلاح‌طلب نمی‌داند، دال مرکزی‌اش را در فرمانداری بویراحمد، وحدت برای پیشرفت بر اساس الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت قرار داده است.
همسو با وعده‌هایی که در روز معارفه‌اش داده بود، در بزنگاه‌های مختلف نشان داد که به آن وعده‌ها پایبند است. در همین سیل اخیر خود شخصاً در اغلب روستاهای آسیب‌دیده حاضر شد و مشکلات آنها را از نزدیک مشاهده کرد.
گفتنی است مهدوی مطلق نسبت به مشکلات و کم‌کاری‌های به‌جامانده از گذشتگان اطلاعات کافی دارد. از این رو از او انتظار می‌رود دست به کارهای بزرگ بزند. لذا باید از این فرصت چهارساله که به زودیِ یک چشم بر هم زدن تمام می‌شود، به درستی بیشترین استفاده را ببرد.


کد مطلب: 451379

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/451379/معنای-دوباره-واژه-های-جهادی-انقلابی-فرمانداری-بویراحمد

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1