تاریخ انتشار
جمعه ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۰۷
کد مطلب : ۴۵۱۳۳۸
در خطبه‌های نماز جمعه دیشموک مطرح شد

وضعیت نامناسب درمانگاه دیشموک / بوی خیانت در آسفالت روستایی!

۱
۰
وضعیت نامناسب درمانگاه دیشموک / بوی خیانت در آسفالت روستایی!
کبنا ؛امام جمعه دیشموک به وضعیت نیمه‌کاره ر‌ها شدن پل تنگ چویل اشاره کرد و از استاندار خواست ضمن سفر به منطقه، موضوع را پیگیری ویژه کنند.
یه گزارش کبنا، حجت الاسلام علی اکبر راوند امام جمعه دیشموک در خطبه‌های نماز جمعه این هفته به مشکلات حوزه بهداشت و درمان دیشموک اشاره و تصریح کرد: در درمانگاه دیشموک نظافت به خوبی رعایت نمی‌شود، البته پرسنل خود مرکز اعتراض می‌کنند چرا نیرو‌هایی با سهمیه دیشموک استخدام می‌شوند ولی در دیشموک خدمت نمی‌کنند.
راوند با بیان اینکه وضعیت درمانگاه جای بسی گلایه دارد، اضافه کرد: از حوزه حراست و‌ ناظران انتظار داریم به این مسائل ورود کنند.
خطیب نماز جمعه دیشموک با انتقاد از وضعیت نیروی انسانی دستگا‌های دیشموک، گفت: برخی‌ها با سهمیه دیشموک استخدام می‌شوند ولی در خارج از دیشموک خدمت می‌کنند.
امام جمعه دیشموک به وضعیت نیمه‌کاره ر‌ها شدن پل تنگ چویل اشاره و از استاندار خواست ضمن سفر به منطقه، موضوع را پیگیری ویژه کنند.

راوند به آسفالت راه‌های روستایی اشاره و اذعان کرد: در بحث آسفالت روستا‌های دیشموک از بازرسان و متولیان نظارتی و امنیتی می‌خواهیم ورود کنند و در این راستا خواستار بررسی خیانت و کم‌کاری بعضی‌ها هستیم.
امام جمعه دیشموک با انتقاد از فعالیت برخی پیمانکاران در دیشموک گفت: بخش دیشموک مکانی برای فعالیت پیمانکاران تازه‌کار شده، که این مسأله هم باید مورد توجه مسوولان استانی قرار گرفته شود.
راوند به پرتاب ماهواره خیام اشاره و خاطرنشان کرد: اهداف پرتاب ماهواره مدیریت خطرات و‌حوادث بوده که این ماهواره نماد «ما می‌توانیم» می‌باشد و توانمندی علمی کشور را نشان می‌دهد.
امام جمعه دیشموک به حمله رژیم صهیونیستی اشاره کرد و گفت: توسط جهاد اسلامی موشک‌هایی زیادی در جواب به این حمله، پاسخ داده شد.
راوند متذکر شد: برگزاری جلسات روضه خانگی در ماه محرم استمرار داشته باشد و در مساجد حضور فعال داشته باشیم.
نام شما

آدرس ايميل شما

دیشموک
Iran, Islamic Republic of
دلالان و لیدرهای موحد از اینکه محرومیت دیشموک وکهگیلویه عملکرد ۲۶ ساله موحد را برملا کرد سخت عصبانی هستند در تمام نقاط کهگیلویه بزرگ در حال انتقام جویی و ترک فعل های عمدی هستند این اقا دیگه مهر سوخته ایست
راه تغییرات از کدام طرف است؟

راه تغییرات از کدام طرف است؟

اولین و شاید جدی‌ترین گام در مسیر انجام اصلاحات و تغییرات در جوامع مختلف، نیازمند پذیرش ...
روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی: کاش یک استعفای نمایشی می‌دادید

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: آنچه که اکنون در سرزمین ما اتفاق می‌افتد، به سادگی می‌شد ...
متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

متن و حاشیه «مولوی عبدالحمید»

رهبر معنوی اهل سنت ایران در جریان حیات دینی و سیاسی خود همواره مواضع قابل تامل و جنجالی ...
1