کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

در خطبه های نماز جمعه دهدشت مطرح شد؛

مسئولان نقدهای منصفانه خبرنگاران را پذیرا باشند

21 مرداد 1401 ساعت 19:59

امام جمعه دهدشت خطاب به مسئولان گفت: نقد‌های منصفانه خبرنگاران را پذیرا باشید، تشکر کنید، حرف‌هایشان را بشنوید، تهدید و ارعاب برای خبرنگاران کار رابه جایی نمی‌رساند.


امام جمعه دهدشت خطاب به مسئولان گفت: نقد‌های منصفانه خبرنگاران را پذیرا باشید، تشکر کنید، حرف‌هایشان را بشنوید، تهدید و ارعاب برای خبرنگاران کار رابه جایی نمی‌رساند.
گزارش کبنا، حجت‌الاسلام علی وحدانی‌فر در خطبه‌های نماز جمعه امروز (جمعه ۲۱ مرداد ماه ۱۴۰۱) با اشاره به جدیدترین دستاورد فضایی ایران «ماهواره خیام» را تبریک گفت و اظهار داشت: کاری مهم برای رشد علمی کشور که بسیار ضروری است، اما باز هم در این مسأله دروغ پردازی‌هایی از سوی رسانه‌های غربی صورت گرفته است که این ماهواره دارای کاربرد نظامی و امنیتی است، اولاً به شما ربطی ندارد چرا که در جایگاهی نیستید که به ما بگویید چه کاربردی دارد.
ثانیاً ما در طول انقلاب نشان داده‌ایم هر کجا هر کاری را که بخواهیم انجام می‌دهیم و رسماً اعلام می‌کنیم. اگر بنایی بر کاربرد نظامی و امنیتی باشد این را اعلام خواهیم کرد.
وحدانی فر با اشاره به پیروزی مقاومت فلسطین در نبرد ۵۶ ساعت گفت: هزار فروند موشک شکلیک کرده است و این ادامه همان روند تقویت جبهه مقاومت است. و ما بر این عهدی که عمر این جلاد‌ها به ۲۵ سال نخواهد رسید پایبند هستیم و تا تحقق این فرمایش مقام معظم رهبری لحظه‌ای غفلت نمی‌کنیم و کوتاه نخواهیم آمد.
وی خطاب به برداران جبهه مقاومت گفت: نگران نباشید، نترسید، خدا با ماست، این وعده خدای رحمان است و تنها راه آزادسازی فلسطین و قدس مقاومت است.
وی با اشاره به بزرگداشت روز خبرنگار گفت: زحمات و تلاش‌های شبانه روزی خبرنگاران را ارج می‌نهیم، خبرنگاران پیشگامان پیگیری برای حل مشکلات هستند، خبرنگاران افسران جنگ نرم در جهاد تبیین برای مقابله با دشمن هستند، خبرنگاران در جامعه ما مورد توجه قرار می‌نمیگیرند.
وحدانی فر گفت: وزارت ارشاد برای معیشت و اشتغال خبرنگاران فکری کند و مطالبات به حق و جدی خبرنگاران را پیگیری کند.
وی در چند توصیه خطاب به خبرنگاران گفت: رسالت خبرنگار روشنگری، آگاهی‌بخشی و عدالت طلبی است. احترام قلم را داشته باشید، قلم و رسانه حرمت دارد، صدای مردم باشید، خدمات را بگویید، جلوی سیاه‌نمایی‌ها بایستید، ضعف‌ها را بیان کنید. راهکار‌ها را در کنار نقد‌ها بیان کنید، سیاست‌زده نباشید، در بیان عملکرد مسئولان بزرگنمایی نکنید، مسئولان وظیفه دارند که خدمت کنند به مردم، اما بعضی رسانه‌ها با انتشار اخبار آنها بر مردم مخصوصاً در استان ما منت می‌گذارند، چرا بر مردم منت می‌گذارید؟ وظیفه مسئول خدمت است و شأنی جز این ندارد. خبرنگاران روابط عمومی دستگاه‌ها نباشند، خبرنگار باشید و بی‌طرفانه قلم بزنید.
حدانی فر خطاب به مسئولان گفت: نقد‌های منصفانه خبرنگاران را پذیرا باشید، تشکر کنید، حرف‌هایشان را بشنوید، تهدید و ارعاب نسبت به خبرنگاران کار را به جایی نمی‌رساند.

 


کد مطلب: 451337

آدرس مطلب :
https://www.kebnanews.ir/news/451337/مسئولان-نقدهای-منصفانه-خبرنگاران-پذیرا-باشند

کبنانیوز
  https://www.kebnanews.ir

1